با اعمال محدودیت‌های جدید کرونایی از ۲۰ آبان، فعالیت روزانه تمام واحد صنفی به جز واحد‌های ضروری رده شغلی یک در مراکز استان ها محدود می‌شود.
کد خبر: ۹۱۴۹۸۱
تاریخ انتشار: ۱۷ آبان ۱۳۹۹ - ۲۰:۴۱ 07 November 2020

سخنگوی ستاد استانی کرونا در اصفهان در نشست ارتباط تصویری با رییس جمهور بااشاره به اعمال محدودیت‌های گسترده کرونایی گفت: در این نشست مقرر شد از ۲۰ آبان ماه به مدت یک ماه تا ۲۰ آذر از ساعت ۱۸ هر روز، با اعمال محدودیت‌های جدید کرونایی تمام مراکز به جز مراکز ضروری رده شغلی یک ، در اصفهان تعطیل خواهند بود.
حجت الله غلامی افزود: مراکز ضروری رده‌های شغلی شماره یک شامل مراکز درمانی، داروخانه ها، مراکز امداد و نجات، آتش نشانی، آمبولانس‌ها و سرویس‌های ارائه دهنده خدمات عمومی به مردم ازجمله آب و برق و تلفن و مراکز ارائه دهنده مواد غذایی همچون سوپرمارکت‌ها و فروشگاه‌های زنجیره‌ای می‌توانند فعالیت داشته باشند.
وی گفت: در خصوص اعمال محدودیت‌های کرونایی برای دیگر شهر‌های استان اصفهان هم روز دوشنبه در ستاد استانی کرونا تصمیم گیری می‌شود.
سخنگوی ستاد استانی کرونا در اصفهان همچنین به اعمال محدودیت‌های شدیدتر برای مدیریت سریعتر مقابله با شیوع بیماری اشاره کرد و افزود: ممنوعیت تردد خودرو‌های شخصی در تمام مراکز استان‌ها از ۲۰ آبان تا ۲۰ آذر سال جاری از ساعت ۲۱ تا ۴ بامداد بحث و بررسی و مقرر شد برای تصویب به جلسه روز شنبه ستاد ملی ارائه شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار