نماینده شیراز بر ارائه گزارشات شفاف مدیران به مردم تاکید نمود و گفت: همانگونه که در جلسات علوم پزشکی و ستاد مقابله با کرونا هم بر آن تاکید داشته‌ام از فرمانداری شیراز می‌خواهم تا در بحث کرونا و در وضعیت قرمزی که هستیم محدودیت های کرونایی را بیشتر دنبال کند و اگر واقعا شیراز در وضع قرمز است چه دلیلی دارد آن را نارنجی اعلام کنیم یا چرا باید همیشه و همه جا شهرمان را گل وبلبل نشان دهیم؟!
کد خبر: ۹۱۵۰۵۴
تاریخ انتشار: ۱۸ آبان ۱۳۹۹ - ۱۶:۴۴ 08 November 2020

به گزارش تابناک فارس: علیرضا پاک‌فطرت گفت: من از فرماندار می‌خواهم اعتبار مورد نیاز برای مقابله با کرونا در شیراز را از دولت اخذ و به وقت خود هزینه کند. بر اساس گزارشاتی که به ما می‌رسد بسیاری ازمدیر ان وکارکنان دستگاه‌های سطح شهرستان و مرکز استان هم به کرونا مبتلا شده‌اند، لذا فرمانداری تدابیر جدیدتر و شدیدتر و محدودیت‌های بیشتری را برای آمد و رفت کارکنان دستگاه‌ها به محل کارشان اتخاذ کند.

نماینده مردم شیراز و زرقان در بخش دیگری از سخنان خود گفت: انجام کار و رسیدگی به مناطق دوردست و محروم اگرچه خوب و ارزشمند است اما باید با ساز و کارهای مربوط به هرکاری مشخص و امور به نحوی انجام شود که با ارائه یک خدمت کوچک مشکلات بزرگ بعدی را برای خود و دیگران فراهم نکنیم.

اگر قرار است گاز خانگی یا برق و دیگر خدمات را به چند خانوار محدود در جایی صعب العبور و دوردست یا باغ شهری‌ها برسانیم اینکار ما که نامش را به نوعی خدمت میگذاریم نباید موجب ازدست رفتن منابع طبیعی و تخریب جنگل‌ها و تعرض به محیط زیست‌مان شود.

ما مسائلی بسیار مهم‌تر از اینجور کارها داریم که با جان و سلامتی شهروندان در ارتباط است. یکی ازآن‌ها همین کمربندی شیراز با آن همه آمار بالای تصادفات سالانه منجر به مرگ و جرح است.

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار