با حضور مدیرکل ورزش و جوانان آذربایجان غربی و روسا و فعالان هیئت های ورزشی در شورای ورزش شهرستان خوی، مشکلات این حوزه بررسی شد.
کد خبر: ۹۱۵۳۰۹
تاریخ انتشار: ۱۸ آبان ۱۳۹۹ - ۲۳:۴۲ 08 November 2020

به گزارش تابناک آذربایجان غربی، بررسی راه های حمایت از حوزه ورزش و باشگاه ها و هیئت های ورزشی شهرستان در شرایط کرونایی و ضرورت تکمیل طرح های نیمه تمام ورزشی از مهمترین محورهای این نشست بود.

مدیرکل ورزش و جوانان استان در این نشست از فعالیت اکثر رشته های ورزشی در استان خبر داد و گفت: از آغاز شیوع کرونا تعدادی از رشته های ورزشی پر برخورد از جمله کاراته، کشتی ، تکواندو و جودو در فضاهای خارج از سالن و مطابق با پروتکل های بهداشتی فعالیت می کنند و باشگاه های ورزشی نیز بر اساس تصمیم ستاد مقابله با کرونا تعطیل هستند.

پور ایراندوست افزود: ورزش استان از جمله بخش هایی است که از آغاز شیوع کرونا بصورت مستقیم بیشترین خسارت را متحمل شده و باشگاه های ورزشی با مشکلات عدیده ای مواجه هستند.

وی افزود: تاکنون 215 باشگاه ورزشی برای دریافت تسهیلات برای جبران خسارت ناشی از ویروس کرونا در استان معرفی شده اند که تاکنون 870 میلیون تومان تسهیلات به این باشگاه ها پرداخت شده و بقیه هم در دست پیگیری است.

مدیرکل ورزش و جوانان استان تصریح کرد: در این مدت برای حمایت از بخش ورزش این اداره کل اجاره بهای سالن های تحت پوشش خود را از 90 تا 100 درصد بخشیده است. 

عباسی فرماندار خوی نیز در این نشست با اشاره به کمبود فضاهای ورزشی روباز بر ضرورت تکمیل مجموعه ورزشی 5 هزار نفری 7 تیر خوی تاکید کرد و گفت: این طرح در اولویت برنامه های عمرانی شهرستان قرار گرفته است و برای تکمیل به 20 میلیارد تومان اعتبار نیاز دارد. 

پیش از شیوع کرونا در آذربایجان غربی 53 هیئت ورزشی فعال بودند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار