فرماندار دهلران گفت: قرارگاه کمک های مومنانه این شهرستان برای حمایت از آسیب دیدگان از ویروس کرونا کار خود را شروع کرد.
کد خبر: ۹۱۵۵۷۲
تاریخ انتشار: ۲۰ آبان ۱۳۹۹ - ۰۹:۵۰ 10 November 2020

به گزارش تابناک ایلام؛ مجید عسگری در نشست هماهنگی تشکیل قرارگاه کمک های مومنانه این شهرستان اظهار داشت: بارزترین خصوصیت این قرارگاه حضور متنفذین و خیرین و بهره گیری از افراد با تمکن مالی در جهت کمک های مومنانه است و با این کار روند ساماندهی کمک های مردمی بهتر و جمع آوری کمک ها نیز تسریع خواهد شد.

وی یکی از اهداف قرارگاه را استفاده از ظرفیت خیرین و افراد دارای تمکن مالی ذکر کرد و افزود: جذب و ساماندهی کمک های مومنانه بیشتر به سمت و سوی بیماران ناشی از کرونا و خانواده آنان باشد.
فرماندار دهلران بر ضرورت رعایت عدالت در توزیع کمک های مومنانه توسط قرارگاه شهرستانی تاکید کرد و یادآور شد: قرارگاه با توجه به ضرورت ها از حداکثر توان خود برای جذب کمک های مومنانه با همکاری رسانه ها استفاده و یاریگر مردم در شرایط کنونی باشد.

عسگری بر ضرورت اطلاع رسانی در خصوص قرارگاه و خدمات آن تاکید و اضافه کرد: سعی شود با استفاده از همه ظرفیت ها برای کمک به قرارگاه و پیشبرد اهداف آن بهره گیری شود.

امام جمعه دهلران نیز گفت: با توجه به سخنان مهم رهبری در ۱۷ ربیع الاول مبنی بر مواسات مرحله سوم این بار هم مردم ولایت مدار دهلران به ندای رهبری لبیک گفتند.

حجت الاسلام سید محسن موسوی افزود: در این مرحله مردم با کمک های مومنانه خود به محرومین و بویژه آسیب دیدگان از کرونا در قالب قرارگاه کمک های مومنانه بیش از پیش یار و یاور مردم و نیازمندان خواهند بود./م

ایرنا

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار