رئیس اداره رسانه و فضای مجازی آستان مقدس بانوی کرامت از انعکاس بیش از چهار هزار و 500 دقیقه برنامه رسانه‌ای در راستای نشر معارف فاطمی خبرداد و گفت: این برنامه‌ها از سالروز ورود حضرت به قم تا رحلت شهادت‌گونه ایشان از شبکه‌های مختلف منعکس می‌شود.
کد خبر: ۹۱۵۶۴۳
تاریخ انتشار: ۲۰ آبان ۱۳۹۹ - ۱۰:۵۰ 10 November 2020

به گزارش تابناک قم، سید مرتضی موسویان با اشاره به فرا رسیدن سالروز ورود با برکت بانوی کرامت به شهر مقدس قم اظهار کرد: ویژه این مناسبت، مسابقه‌ای در بستر فضای مجازی با عنوان «عطر سلام» به مدت ۱۷ با اهدای ۱۱۴ بسته از متبرکات فاطمی و نگین انگشتری از سنگ متبرک در نظر گرفته شده است.

وی افزود: ویژه برنامه رسانه‌ای با محوریت شخصیت شناسی حضرت فاطمه معصومه(س) به مدت ۱۷ روز با سخنرانی آیت‌الله سعیدی تولیت آستان مقدس و نماینده ولی‌فقیه در استان قم از شبکه قرآن و معارف سیما و شبکه استانی نور منعکس می‌شود.

رئیس اداره رسانه و فضای مجازی حرم بانوی کرامت تاکید کرد: تولید نماهنگ «سلام» و تولید کلیپ عرض ارادت اقوام مختلف به ساحت بانوی کرامت با مشارکت موسسه حضرت خدیجه(س) انجام شده است و پخش آن از شبکه‌های ملی و استانی در دستور کار قرار دارد.

وی یادآور شد: تولید کلیپ های ادعیه و ارائه بیش از ۴۰ پادکست با محوریت حضرت معصومه(س) و پخش از شبکه‌های استانی و بستر فضای مجازی و میادین اصلی شهر و همچنین هماهنگی بیش از چهار هزار و ۵۰۰ دقیقه برنامه رسانه‌ای در ایام سالروز ورود تا رحلت شهادت‌گونه بانوی کرامت از دیگر برنامه‌های این ایام است.

موسویان در ادامه گفت: تولید بیش از ۱۷ سخنرانی با موضوع معارف فاطمی برای شبکه‌های ۲، ۳ و افق سیما، راه اندازی کانال معصومانه ویژه دختران نوجوان و پخش ویژه این برنامه از شبکه ۲ سیما با محوریت مخاطبان دختر، ارائه محتوای شخصیت‌شناسی بانوی کرامت برای کودکان و نوجوانان در بستر نرم افزار شاد، آماده‌سازی تجهیزات مورد نیاز برای حضور شبکه‌های ماهواره‌ای به‌منظور برنامه‌سازی به زبان‌های مختلف و تهیه کلیپ مناسبتی به زبان اردو و عربی از دیگر ویژه برنامه‌های ایام سالروز ورود است.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار