فرمانده سپاه استان قم گفت: سپاه در نظر دارد تا در حد توان با استفاده از ظرفیت‌های مردمی و حضور تیم‌های تخصصی در حوزه قیمت‌گذاری و تسریع تأمین اقلام و حذف واسطه‌ها به کمک دستگاه‌های دولتی بیاید.
کد خبر: ۹۱۵۶۶۷
تاریخ انتشار: ۲۰ آبان ۱۳۹۹ - ۱۱:۴۰ 10 November 2020

به گزارش تابناک قم، سردار سید محمدتقی شاهچراغی امروز در نخستین نشست قرارگاه 17 ربیع با اشاره به گستردگی ظرفیت بسیج در همه عرصه‌ها اظهار داشت: نیروی مردمی بسیج هر زمانی که نیاز به ورود بوده است در میدان حاضر شده و به یاری دستگاه‌ها و نهادها آمده است.

وی با توجه به ثبات اقتصادی نسبی که اخیراً بر اقتصاد کشور حاکم شده است افزود: بر اساس رصدهای صورت گرفته در بخشی از نقاط کشور در حوزه‌های کلان اقتصادی ازجمله تأمین منابع، فروش نفت، صادرات و واردات یک ثبات نسبی ایجاد شده است.

فرمانده سپاه امام علی بن ابیطالب علیه‌السلام استان قم با بیان این موضوع که رسانه‌های بیگانه همواره در تلاش بوده تا با تفرقه‌افکنی و تزریق ناامیدی، بی‌اعتمادی مردم نسبت به مسئولان را در جامعه گسترش دهند و آرامش جامعه را بر هم بزنند ابراز کرد: با همدلی، همراهی و همچنین اتحاد مردم و مسئولان می‌توان مشکلات کشور را برطرف کرد.

وی گرانی‌های اخیر در کشور را افسار گسیخته و بی‌منطق دانست و تصریح کرد: قسمت عمده‌ای از این مشکلات به دلیل حضور واسطه‌ها و احتکار توسط افراد سودجو که تعامل نظام اقتصادی را بر هم زدند به وجود آمده است.

شاهچراغی با اشاره به فعالیت قرارگاه 17 ربیع گفت: با شورای تأمین و برخی نهادها و دستگاه‌های مرتبط هماهنگی‌های سازمانی در حوزه‌های انتظامی، اطلاعاتی و قضائی صورت گرفته که از هر یک از این ظرفیت‌ها باید استفاده شود.

 وی با تأکید بر اینکه نیز از ظرفیت بی‌نهایت و ارزشمند بسیج برخوردار است که می‌تواند در حوزه توزیع و نظارت از آن استفاده کند، عنوان کرد: در برخی موضوعات همچون گرانی و کمبودها باید اقدامات در سطح ملی صورت گیرد اما در قم می‌توان برای دسترسی مردم به کالاها با قیمت مناسب و توزیع نامحدود در دو بخش توزیع و نظارت بر قیمت‌ها در این قرارگاه ورود پیدا کرد.

فرمانده سپاه امام علی بن ابیطالب علیه‌السلام استان قم ادامه داد: تعداد قابل ‌توجهی از خانوارها در قم به لحاظ معیشتی دچار مشکل هستند که این وضعیت زیبنده و در شأن شهر مقدس قم نیست.

وی یادآور شد: با توجه به شرایط جغرافیایی استان قم و تک شهرستان بودن آن، مبارزه با تخلفات اقتصادی، احتکار و نظارت به شبکه توزیع و قیمت‌گذاری امکان‌پذیر است.

شاهچراغی اضافه کرد: سپاه در نظر دارد تا در حد توان با استفاده از ظرفیت‌های مردمی و حضور تیم‌های تخصصی در حوزه قیمت‌گذاری و تسریع تأمین اقلام و حذف واسطه‌ها به کمک دستگاه‌های دولتی بیاید.

فرمانده سپاه قم با توجه به همدلی بسیار مردم گفت: مردم اگر بدانند که مسئولان در تلاش هستند تا وضعیت معیشتی آن‌ها را بهبود دهند قطعاً با صبوری و اتحاد به کمک دستگاه‌ها می‌آیند.

منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار