در پیام تسلیت نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی؛
نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی و امام جمعه ارومیه در پیامی ضمن قدردانی از مجاهدت های کادر بهداشت و درمان شهادت مدافع سلامت سروان پاسدار صالح مهدوی مجد را تسلیت گفت.
کد خبر: ۹۱۶۰۱۶
تاریخ انتشار: ۲۱ آبان ۱۳۹۹ - ۱۸:۳۹ 11 November 2020

به گزارش تابناک آذربایجان غربی، متن پیام بدین شرح است .

خبر درگذشت  شهید مدافع سلامت ، سروان پاسدار صالح مهدوی مجد که در راه خدمت به مردم و در خط مقدم مبارزه با ویروس منحوس و به علت ابتلا به بیماری کرونا به خیل شهدای مدافع سلامت پیوست، موجب تاثر و تألم گردید ، این واقعه به همه ما آموخت ، کسانی هستند که  با خدا هم عهد شده‌اند در راه نجات جان بیماران از هیچ کوششی فروگذار نکرده و همواره آماده جانفشانی باشند.

 آسمانی شدن شهدای مدافع سلامت ، که در جبهه نبرد بی امان با ویروس کرونا تا آخرین نفس ایستادند و جنگیدند، برای ما  بسیارسخت و جانکاه است اما جانفشانی ها و تلاش های همه کادر بهداشت و درمان در این ایام همواره در یادها باقی خواهد ماند.

اینجانب ضمن آروزی سلامتی برای همه مردم عزیز و کادر بهداشت و درمان با قلبی سرشار از اندوه، شهادت این مدافع سلامت را به خانواده داغدار وی ، جامعه بزرگ سلامت و مردم شریف استان ، تسلیت عرض نموده و برای آن شهید علو درجات و رحمت واسعه الهی و برای بازماندگان محترم صبر و شکیبایی مسألت دارم.

شهید مدافع سلامت، سروان پاسدار صالح مهدوی مجد که پرستار بیمارستان عارفیان ارومیه بود، امروز چهارشنبه بر اثر ابتلا به بیماری کرونا در همین بیمارستان، جان خود را از دست داد.

پیکر مطهر این شهید مدافع سلامت نیز امروز در حیاط بیمارستان عارفیان ارومیه تشییع و در باغ رضوان این شهر به خاک سپرده شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار