توصیه معاون استاندار در جلسه تنظیم بازار؛
صادقی معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار : بخاطر نظارت دقیق ناظران بر قیمت کالاهای مختلف در فروشگاههای زنجیره ای خرید از این فروشگاه های زنجیره ای به نفع مردم است.
کد خبر: ۹۱۶۰۱۷
تاریخ انتشار: ۲۱ آبان ۱۳۹۹ - ۱۸:۳۹ 11 November 2020

به گزارش تابناک آذربایجان غربی، رئیس سازمان صنعت معدن و تجارت استان در این جلسه با اشاره به ایجاد محدودیت صادرات گوشت مرغ، امکان ترخیص نهاده های دامی و مبارزه با قاچاق و کاهش نرخ ارز گفت: حداقل ۸ تا ۱۷ درصد قیمت گوشت گرم قرمز در روزهای اخیر تعدیل پیدا کرده است که امیدواریم این قیمت به نرخ های بهتر نیز برسد.

 بابایی افزود: مایحتاج عمومی و کالاهای اساسی از جمله گوشت و روغن نباتی روزانه بین 25 تا 40 تن بر اساس سهمیه در فروشگاه‌های زنجیره‌ای استان توزیع می‌شود.

وی اشاره کرد : سهمیه ها بر اساس آمار جمعیتی استان تعریف و تامین شده است و فروشگاه های زنجیره ای از طریق دفاتر مرکزی نسبت به پیگیری تحویل سهمیه اختصاصی خود برای توزیع اقدام می کنند.

 یوسفی معاون بهبود تولیدات دامی جهاد کشاورزی استان در این جلسه با اشاره به این که در مهر ماه سال جاری ۲ میلیون و ۹۰۰ هزار جوجه ریزی در استان انجام شده است گفت: در ماه جاری نیز تا کنون بیش از ۲ میلیون و ۸۰۰ هزار عدد جوجه ریزی انجام شده است که با برنامه ریزی های انجام شده هیچ مشکلی در تامین مرغ در استان نداریم.

فرماندار ارومیه نیز در این جلسه گفت: محدودیت های گروه دو با جدیت و نظارت بیشتری ادامه خواهد داشت.

ملا محمدی زاده همچنین از افرایش سهمیه آرد ۵۰ نانوایی در ارومیه خبر داد و افزود: به سبب تعطیلی نانوایی های غیر مجاز سهمیه آرد ۵۰ نانوایی در ارومیه برای فعالیت دوشیفته افزایش می یابد تا مشکلی در تامین نان مصرفی مردم نداشته باشیم.

همچنین در این جلسه نصب تابلوی فلزی تعیین ساعات کاری نانوایان و قیمت نان و همچنین شماره تماس بازرسان برای طرح شکایات مردمی در واحد های مختلف نانوایی ارومیه مصوب شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار