در دیدار فرمانده تیپ ۴۸ فتح استان با امام جمعه و بخشدار کبگیان و همزمان با اهداء حکم مسئول ستاد بازسازی عتبات عالیات به امام جمعه چیتاب ، چهار مسکن مددجوئی کمیته امداد با همکاری سپاه استان در کبگیان افتتاح شد.
کد خبر: ۹۱۶۲۷۶
تاریخ انتشار: ۲۳ آبان ۱۳۹۹ - ۰۹:۰۲ 13 November 2020

به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد از چیتاب سردار حکمتیان فرماندهی تیپ ۴۸ فتح استان و مسئول ستاد بازسازی عتبات عالیات استان ، در دیدار با امام جمعه و بخشدار کبگیان حکم مسئولیت ستاد بازسازی عتبات عالیات کبگیان را به حجت الاسلام پژمان امام جمعه چیتاب تقدیم کرد.

وی با اشاره به فرهنگ سازی ستادبازسازی عتبات عالیات درکشور گفت : مردم شهید پرور ولایتمدار بخش کبگیان در تثبیت انقلاب ، جهاد و جنگ تحمیلی با رژیم بعث سربازان خط مقدم صیانت از انقلاب و ارزشهای اسلامی بودند که انشالله در این زمینه نیز پویا خواهند بود.

حسن حکمتیان افزود : خوی غربزدگی برخی از افراد با جبهه گیری نامتعارف فضای مجازی علیه طلیعه داران صیانت از ائمه اطهار خاصه بازسازی عتبات عالیات نه تنها باور و عقیده مردم را سست نمی کند بلکه غربالگری دانه های سست عنصر از مهره های انقلابی را به بار دارد.

فرمانده تیپ ۴۸ فتح استان با اشاره به موقعیت فعلی جهان اسلام و کمک به عتبات عالیات هم گفت : با سنگ اندازی امروزی عده ای در فضای مجازی می توان با شفاف سازی در امر هزینه کرد گامی بلند به سمت و سوی همسان سازی کمکهای مردمی به عتبات عالیات برداشت ، تا با وجود ظرفیت اجتماعی اعتماد عمومی حاصل شود.

امام جمعه کبگیان حکم گرفت

حجت الاسلام پژمان امام جمعه کبگیان هم در این جلسه با اشاره به ویژگی خاص مردم کبگیان در عِرق ولائی و دینی گفت : مردمی که با تقدیم ۷۶ شهید گلگون کفن ، دارای خانواده سه شهیدی و اولین شهید مدافع حرم استانند نیاز به معرفی هویت انقلابیشان ندارند.

وی تصریح کرد : مردم این دیار همانند دیگر مردم استان و کشور عزیزمان براساس اعتقاد قلبی سالانه مقداری از درامدشان را به نذورات اهل بیت عصمت و طهارت تخصیص می دهند.

وی خاطرنشان کرد : امسال که در بحبوحه ویروس کرونا برنامه های عزاداری ، نذورات ، سفرهای زیارتی خاصه اربعین و مشهد کنسل شدند بهترین موقعیت برای تزریق نذورات به ستاد عتبات عالیات بود که متاسفانه عده ای از عزیزان بدون هیچ جلسه و برنامه و تبلیغاتی صرفا با ارسال نامه ای خواهان تزریق نذورات به ستادشده بودند که این امرمحقق نیافت.

مهران گودرزیان بخشدار کبگیان هم در این جلسه با اشاره به تلاشهای سردار حکمتیان جهت تعالی تثبیت کمک به بازسازی عتبات عالیات هم گفت : بالاترین نعمت برخورداری یک منطقه از نعمات انقلاب وجود فرزندی از آن دیار در شاکله دستگاههای انقلابی و خدمترسان است که خوشبختانه امروز مفتخریم که فرزندی از این دیار با سابقه اقتدار در خدمت جهادی و قدرت اجراء فرماندهی بر تارک مسند فرماندهی سپاه جهادی پاسداران انقلاب اسلامی می درخشد.

بخشدار کبگیان ، ضمن تبریک به مسئولیت سردار حکمتیان در پذیرش بازسازی عتبات عالیات هم گفت : علاوه بر مردم ریشه دار انقلابی این خطه و حوزه های متعدد سپاه در بخش در حوزه نظارتی اینجانب همکاری و همیاری با ستاد بازسازی عتبات عالیات سرلوحه کار قرار خواهد گرفت زیرا خادم الحرمینی افتخاری است که شاید نصیب هر کسی نگردد.

وی پویائی نهادهای انقلابی با خدمترسانی به محرومین در بحبوحهٔ اوضاع تحریم ها و نابسامان اقتصادی را حرکتی عظیم دانست و گفت : الحق والانصاف کمیته امداد و گردان  ۴۸۹ در ساخت و تکمیل منازل امدادی با فعالیت چشمگیرشان درس مسئولیت پذیری به تک تک مسئولان دستگاههای خدمت رسان در بخش دادند که از همین جا از زحمات آقای دوستی ریاست کمیته و جناب سرگرد سلیمانپور فرماندهی گردان ۴۸۹ امام رضا "ع" کبگیان تشکر می کنم.
لازم به ذکر است در پایان فرماندهی تیپ ۴۸ فتح استان به همراه بخشدار و امام جمعه کبگیان و محمدپورذاکری نماینده کمیته امداد چهار واحد از ۴۳ منازل احداثی ، مددجویان کمیته امداد بخش با همکاری سپاه فتح استان در روستای جوزار و سیلارستان را افتتاح  و تحویل مددجویان دادند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار