کد خبر: ۹۱۶۵۷۶
تاریخ انتشار: ۲۴ آبان ۱۳۹۹ - ۱۴:۳۷ 14 November 2020

به گزارش تابناک تبریز، نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی و امام جمعه تبریز در پیامی شهادت سه تن از مرزبانان رشید هنگ مرزی ارومیه را تسلیت گفت.

متن پیام به این شرح است:

باسمه تعالی

بِسْـــــــمِ رَبِّ الْشُّهـَــــــداءِ وَ الْصِـــــــدِّیقین

شهادت مظلومانه و جانسوز سه تن از فرزندان رشید و شجاع ملت ایران که در اقدامی تروریستی به دست اشرار و عناصر مسلح ضد انقلاب در منطقه ترگور بخش سیلوانای ارومیه به لقاء الله شتافتند، ایران اسلامی را داغدار کرد.

ملت قدرشناس ما سوگوار جوانان برومندی هستند که برای حفظ امنیت و آسایش و آرامش هموطنان خود از جان عزیز و خون پاک خود گذشتند و در تاریخ سراسر حماسه این خاک سربلند ماندگار شدند.

عناصر و تروریست‌های وابسته بدانند با این اقدامات ضد انسانی و خائنانه نمی‌توانند در عزم استوار نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران در مبارزه با تروریسم خللی ایجاد کنند و مرتکبین این جنایت نفرت انگیز به زودی به سزای اعمال ننگین شان خواهند رسید.

با تسلیت این ضایعه بزرگ به رهبر معظم انقلاب، خانواده‌های داغدار، همرزمان این عزیزان در نیروی انتظامی و همه آحاد ملت بزرگوار و صبور ایران، از خداوند متعال برای شهدای این حادثه غمبار علودرجات و برای خانواده‌های عزادار و بزرگوار این عزیزان صبر و اجر مسألت دارم.

سید محمدعلی آل هاشم

نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی و امام جمعه تبریز

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار