سرپرست شبکه بهداشت ودرمان شهرستان دهلران؛
سرپرست شبکه بهداشت ودرمان شهرستان دهلران گفت : برابر برسی های صورت گرفته 25درصد مبتلایان به کرونا کارکنان ادارت و شرکت های فعال شهرستان هستند.
کد خبر: ۹۱۷۰۶۷
تاریخ انتشار: ۲۶ آبان ۱۳۹۹ - ۱۸:۰۰ 16 November 2020

به گزارش تابناک ایلام ؛ غلام رضا منصوری در گفت و گو با خبرنگار ما، اظهار کرد:ازابتدای شیوع ویروس کرونا تاکنون دوهزارو 98نفر نمونه گیری شده که از این تعداد یکهزارو 145نفر به کرونا مبتلا بودند.

وی اظهار داشت : باتوجه به بعد مسافت و مشکلات تردد با همکاری دانشگاه علوم پزشکی استان بخش بستری بیمارن کرونایی در بیمارستان شهدا دهلران با ظرفیت 24تخت ایجاد شد .

منصوری تصریح کرد : با شیوع موج سوم کرونا وافزیش تعداد مبتلایان به ویروس کرونا در شهرستان بخش ایزوله کرونا از ظرفیت 24 تخت به 50 تخت افزایش یافته است.

سرپرست شبکه بهداشت ودرمان شهرستان دهلران افزود : کادردرمان بیمارستان شهدا به صورت جهاد ی در حال ارائه خدمات به بیمارن بستری در بخش ایزوله هستند .

منصوری تصریح کرد : متاسفانه در یک ماه گذشته بیش از 120نفر در بیمارستان شهدا بستری شدند که آمار بالایی است و انتظار می رود شهروندان با رعایت پروتکل های بهداشتی به کادر درمان کمک کنند .

وی در خصوص افزایش مبتلایان به ویروس کرونا اشاره کرد گفت: پنج مرکز مراکز درمانی شهرستان به صورت ۱۶ ساعته فعالت می‌کنند و این مراکز کار بیماریابی در دستور کار خود دارند و تعداد افزایش آمار به خاطر بیمار یا بی است که توسط همکاران ما صورت می‌گیرد.

منصوری به کنترل و رصد افراد مبتلا که در قرنطینه خانگی هستند اشاره کرد و ادامه داد: متأسفانه برخی از افراد مبتلا بدون توجه به پروتکل‌های بهداشتی اقدام به تردد در سطح شهر می‌کنند و این عمل خود تهدید علیه بهداشت عمومی است و قطعاً افراد که رعایت نکنند به محاکم قضائی معرفی خواهیم کرد./م

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار