دیدار استاندار آذربایجان غربی با وزیر نفت
استاندار آذربایجان غربی با اشاره به جهش های انجام شده در بخش گاز روستایی استان گفت : جبران عقب ماندگی های گذشته و شرایط جغرافیایی منطقه می طلبد تا نگاه ویژه ای به بخش گازروستایی در این استان صورت بگیرد.
کد خبر: ۹۱۷۵۷۲
تاریخ انتشار: ۲۸ آبان ۱۳۹۹ - ۱۴:۳۸ 18 November 2020

به گزارش تابناک آذربایجان غربی،شهریاری با اشاره به ظرفیت های استان در صنایع پتروشیمی از درخواست سرمایه گذاران برای مشارکت در احداث واحد جدید پتروشیمی پلی اتیلن در استان خبر داد.

وی همچنین با اشاره به جهش انجام گرفته در گاز رسانی روستایی در استان خواستار افزایش اعتبارات این بخش شد و افزود: با بهره برداری از پروژه های دردست اجرای شرکت گاز در نقاط مختلف روستایی، سرانه برخورداری از گاز در استان به میانگین کشوری می رسد اما جبران عقب ماندگی های گذشته و شرایط جغرافیایی منطقه می طلبد تا نگاه ویژه ای به این بخش صورت بگیرد.

شهریاری با اشاره به بهره برداری از فاز نخست انبار نفت سردار سلیمانی ارومیه، تصریح کرد: استفاده از ظرفیت کامل این انبار در بحث صادرات فرآورده های نفتی از طریق تکمیل رینگ عملیاتی اجرایی جزو نیازهای استان بشمار می رود تا این پروژه ۹۶ درصدی بطور کامل به بهره برداری برسد.

در این دیدار ضمن موافقت با تامین اعتبار طرح های گازرسانی و تکمیل انبار نفت جدید ارومیه، مقرر شد سرمایه گذار درخواست خود را برای احداث پتروشیمی واحد جدید پلی اتیلن در استان ارائه و وزیر نفت دستور لازم برای اخذ مجوزهای لازم را صادر نماید.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار