مدیرعامل ستاد دیه استان همدان اضافه کرد: فردی که در طبقه آخر حضور داشت اقدام به اتصال مجدد برق کرده و تعمیرکار آسانسور نیز اقدام به کنار زدن کابل معیوب کرد.
کد خبر: ۹۱۸۱۴۵
تاریخ انتشار: ۰۱ آذر ۱۳۹۹ - ۱۶:۰۸ 21 November 2020
به گزارش ایرنا یداله روحانی منش افزود: چندی پیش فردی که در قالب پیمانکار اجرای یک طرح ساختمانی را در دست گرفته بود از برادر کوچک خود برای نصب آسانسور این مجتمع دعوت به همکاری کرد.

وی بیان کرد: برادر کوچک هنگام استفاده از بالا بر برای تردد به طبقه ششم بود که بالابر به علت وجود اشکالاتی در کابل و نقص فنی متوقف شد.

مدیرعامل ستاد دیه استان همدان اضافه کرد: فردی که در طبقه آخر حضور داشت اقدام به اتصال مجدد برق کرده و تعمیرکار آسانسور نیز اقدام به کنار زدن کابل معیوب کرد.

روحانی منش گفت: در این هنگام کابل برق سیار قطع و بالابر به اندازه یک متر به سمت پایین سقوط می‌کند که این امر موجب بر هم خوردن تعادل تعمیرکار و سقوط او در چاهک آسانسور شد.

وی بیان کرد: تعمیرکار آسانسور در این سانحه مصدوم و از کار افتاده شده و با شکایت او و ناتوانی پیمانکار در تامین دیه، برادر بزرگ راهی زندان شد.

مدیرعامل ستاد دیه استان همدان از شهروندان خواست در صورت تعمیر منزل مسکونی یا ساخت و ساز اقدام به بیمه کارگران کنند تا چنانچه حادثه‌ای رخ داد به علت ناتوانی در پرداخت دیه راهی زندان نشوند.

دیوار مرگ حادثه آفرید

روحانی منش بیان کرد: فردی در حال نصب کابل‌ها به علمک وسط دیوار مرگ با هدف مهار کردن دیواره بود که در این هنگام از علمک سقوط کرده و به علت شدت جراحت از کار افتاده شد.

وی بیان کرد: صاحب کار این فرد به پرداخت ۹۷ میلیون تومان دیه ناشی از حوادث کار محکوم و به علت ناتوانی در پرداخت آن راهی زندان شد.

۱۴۷ زندانی جرائم غیرعمد از ابتدای سالجاری تا پایان مهر با تلاش و کمک خیران نیک اندیش و گذشت شاکیان از زندان آزاد و به آغوش خانواده بازگشتند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار