15 واحد صنفی متخلف که محدودیت های کرونایی را در شهرستان خوی رعایت نکردند،پلمپ شدند .
کد خبر: ۹۱۸۵۶۲
تاریخ انتشار: ۰۳ آذر ۱۳۹۹ - ۱۰:۵۲ 23 November 2020
به گزارش تابناک آذربایجان غربی، معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی خوی گفت: این تعداد واحد صنفی متخلف پس ۹۷۳ مورد بازدید از صنوف مختلف توسط بازرسان این دانشگاه و اتاق اصناف این شهرستان شناسایی و پلمب شدند.

سرشار گفت:از زمان آغاز دور جدید محدودیت‌های کرونایی تاکنون، ۱۵ واحد صنفی متخلف در این شهرستان که این محدودیت‌ها را رعایت نکردند، پلمپ شدند.

او افزود: این تعداد واحد صنفی متخلف پس ۹۷۳ مورد بازدید از صنوف مختلف توسط بازرسان این دانشگاه و اتاق اصناف این شهرستان شناسایی و پلمب شدند.
وی گفت: از مجموع واحد‌های پلمپ‌شده، پنج مورد به مربوط به صنوف حوزه تهیه و توزیع مواد غذایی و مواد بهداشتی و ۱۰ مورد نیز در حوزه اصناف بود.


معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی خوی اضافه کرد: هشت تیم مشترک با حضور اعضای ستاد پلمب متشکل از نماینده دانشگاه، اتاق اصناف و اداره اماکن عمومی و ۲۴ نفر بازرس مراکز بهداشتی و درمانی شهری و روستایی هم‌اکنون در سطح این شهرستان فعال هستند.

سرشار افزود: این تیم‌های گشت همه‌روزه و به صورت ۲۴ ساعته اماکن عمومی و خصوصی را زیرنظر دارند و با واحد‌های صنفی متخلف برخورد‌های قانونی لازم را انجام می‌دهند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار