مدیرکل کمیته امداد ایلام؛
مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) ایلام از عموم مردم این استان برای پیوستن به طرح هر شهروند، حامی یک فرزند برای یاری رساندن به کودکان یتیم دعوت کرد.
کد خبر: ۹۱۸۶۸۲
تاریخ انتشار: ۰۳ آذر ۱۳۹۹ - ۱۶:۰۰ 23 November 2020

 به گزارش تابناک ایلام؛قنبر موسی‌نژاد افزود: با توجه به وضعیت اقتصادی و افزایش هزینه‌های زندگی، این طرح در قالب پویش ایران‌ مهربان و با هدف حمایت از کودکان یتیم اجرا می‌شود.

وی ادامه داد: در اجرای این طرح عموم شهروندان می‌توانند با تعهد پرداخت مبلغی به صورت ماهیانه از کودکان یتیم مددجوی زیر پوشش حمایت کنند.

وی با بیان اینکه هم اکنون ۲ هزار کودک یتیم در طرح محسنین زیر پوشش خدمات این نهاد قرار دارند، افزود: این افراد با حمایت حدود ۱۰ هزار حامی، ماهیانه به صورت میانگین هر کدام پنج میلیون ریال دریافت می‌کنند.

به گفته وی، در طرح ایران مهربان سعی شده است با حمایت افراد خیر جدید، درآمد میانگین ماهیانه این افراد به هفت میلیون ریال افزایش یابد.

موسی‌نژاد اظهار داشت: برای اجرای این طرح در مرحله نخست مکاتباتی با دستگاه‌های مختلف انجام و کارکنان دولت می‌توانند با پرداخت ماهیانه ۱۰۰ هزار ریال در این طرح مشارکت کنند.

وی با بیان اینکه شماری از اصناف و دانشگاهیان برای مشارکت در این طرح اعلام آمادگی کرده‌اند، افزود: عموم مردم می‌توانند به جهت نذر سلامتی و یا بهبود از کرونا با شرکت در این طرح در اجر دنیوی و اخروی این کار نیک شریک شوند./ع

 

 

 

 

ایرنا

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار