مدیرعامل سازمان میادین میوه و تره‌بار و ساماندهی مشاغل شهری شهرداری قم با اشاره به انتقال 120 واحد صنفی آهن فروشی به شهرک صنوف، گفت: باید عزمی شکل بگیرد تا شهر قم از خدمات آلاینده خالی شود.
کد خبر: ۹۱۹۰۸۶
تاریخ انتشار: ۰۵ آذر ۱۳۹۹ - ۱۰:۴۹ 25 November 2020

به گزارش تابناک قم، علیرضا مظفری با اشاره به راه‌اندازی شهرک صنوف به‌منظور خالی شدن شهر از صنوف مزاحم، اظهار داشت: مأموریت اصلی سازمان میادین میوه و تره‌بار و ساماندهی مشاغل شهری جمع‌آوری صنوفی است که درزمینه بحث‌های زیست‌محیطی و ترافیکی مخل آرامش و سلامت شهروندان هستند.

مظفری با تأکید بر اینکه باید عزمی شکل‌گرفته تا شهرها خالی از خدمات آلاینده شده و فضایی برای آرامش عمومی باشند، گفت: باید خدماتی ویژه خارج از شهرها برای مردم ایجاد شود تا شهر صرفاً فضایی برای آرامش عمومی باشد.

وی با اشاره به اقدامات انجام‌شده در حوزه انتقال آهن‌فروشان به شهرک صنوف، ادامه داد: کارهایی اجرایی راه‌اندازی شهرک صنوف از سال ۹۵ پیگیری شده است و با هزینه‌های انجام‌شده تا به امروز ۱۲۰ واحد صنفی آهن‌فروشی به شهرک صنوف منتقل و در آنجا مستقر شدند.

مدیرعامل سازمان میادین میوه و تره‌بار و ساماندهی مشاغل شهری شهرداری قم با اشاره به اقدامات این سازمان در راستای تکمیل زیرساخت‌های لازم شهرک صنوف، تصریح کرد: ایجاد زیرساخت‌ها برق و آب و گاز که موردنیاز هر مجموعه صنفی است در حال انجام است که بتوانیم امکان انتقال سایر مشاغل ازجمله درو پنجره سازها، تراشکارها، کابینت سازان، تراشکاران و سایر صنوفی را که مخل آرامش شهروندان هستند فراهم کنیم.

مظفری با اشاره به اینکه ساماندهی این صنوف به نفع خود آنها هم خواهد بود، تصریح کرد: واحدهای آهن‌فروشی که در حال حاضر منتقل‌شده‌اند با حداقل قیمت ملک روبه‌رو بوده‌اند که با جهش قیمت‌ها سود کرده‌اند. از طرفی در ملک قدیمی هم ارزش افزوده داشته‌اند که در مجموع سود خوبی شامل حال صاحبان صنف شده است.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار