سردار علی آزادی:
فرمانده انتظامی کردستان گفت: از اول آذرماه تاکنون از ورود ۲هزار و ۱۰۰ خودرو غیر بومی در مبادی شهرهای استان جلوگیری شده و ۵هزار و ۵۰۰ خودرو نیز تذکر ارشادی دریافت کرده اند.
کد خبر: ۹۱۹۵۵۰
تاریخ انتشار: ۰۷ آذر ۱۳۹۹ - ۱۲:۵۱ 27 November 2020
به گزارش خبرنگار تابناک در کردستان و به نقل از روابط عمومی انتظامی استان کردستان، سردار علی آزادی اظهار کرد: طرح محدودیت‌های ترافیکی در نقاط مختلف استان برای مقابله با ویروس کرونا از اول آذر ماه آغاز شده است.

وی افزود: از اول آذرماه تاکنون از ورود ۲ هزار و ۱۰۰ خودرو غیر بومی در مبادی شهر‌های استان جلوگیری شده است و ۵ هزار و ۵۰۰ خودرو نیز تذکر ارشادی دریافت کرده‌اند.

فرمانده انتظامی کردستان گفت: طی این مدت شاهد کاهش بیش از ۳۰ درصدی تردد در سطح معابر درون شهری و برون شهری استان بودیم و بیش از ۲۰۰ خودرو نیز به دلیل عدم رعایت دستورالعمل‌های ستاد کرونا مشمول جریمه‌های ۲۰۰ هزار تومانی و دیگر جرایم در نظر گرفته شدند.

سردار آزادی تاکید کرد: طرح انتظامی و ترافیکی محدودیت‌های کرونایی در استان همچنان در حال اجراست و خروج خودرو‌های پلاک بومی از شهر‌های وضعیت قرمز کرونایی با سطح هشدار ۳ ممنوع بوده و این خودرو‌ها به شهر دیگری هم نمی‌توانند وارد شوند.
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار