رییس اورژانس پردیس از ورود یک دستگاه تریلر به پردیس خبر داد و افزود: در این حادثه متاسفانه سه نفر کشته و دو نفر مصدوم شدند.
کد خبر: ۹۲۰۳۴۰
تاریخ انتشار: ۱۰ آذر ۱۳۹۹ - ۱۶:۲۵ 30 November 2020

 از تغییر مسیر یک دستگاه تریلر در ساعت ۹:۴۵ صبح دوشنبه و ورود به یک منزل ویلایی در روستای «باغکمش» پردیس خبر داد و اظهار داشت: طی این تصادف ۳ نفر در محل کشته و دو نفر مصدوم شده است.

شایان در تشریح جزئیات این حادثه گفت: به محض اطلاع از حادثه چهار آمبولانس از اورژانس تهران به محل اعزام شدند و مصدومین با توجه به وضعیتی که داشتند، به نظر می‌رسید، زمینی به بیمارستان‌های تهران نرسند و به همین دلیل از اورژانس هوایی برای انتقال این مصدومین کمک گرفتیم و مصدومین به بیمارستان امام خمینی (ره) منتقل شدند.

وی با بیان اینکه علت حادثه توسط پلیس راه و راهور در حال بررسی است، گفت: این دستگاه تریلر با بار وارد این منزل مسکونی شده است و دوربین‌های مداربسته در حال بررسی است، اما آن طور که من دیدم، این تریلر به محضی که وارد روستا شد، سرعتی کم نکرد و با همان سرعت وارد منزل شد.

رئیس اورژانس پردیس گفت: راننده ۵۰ ساله و راننده ۳۸ ساله و یک کودک هفت ساله که از ساکنان منزل بودند، در این حادثه کشته شدند و حال دو مصدوم نیز وخیم است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار