مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان زنجان گفت: نمک مورد نیاز راهداری زمستانی این استان ۲۰ هزار تن با بیش از ۳۷ میلیارد ریال تامین شده است.
کد خبر: ۹۲۱۴۳۵
تاریخ انتشار: ۱۵ آذر ۱۳۹۹ - ۱۰:۲۲ 05 December 2020

عبدالحسین علی اکبری روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا به آمادگی حمل و نقل جاده ای استان در برف و کولاک اشاره کرد و افزود: برای ارائه خدمات مطلوب در این بخش ۲۴۷ دستگاه ماشین آلات راهداری تعمیر و تجهیزات برفروبی بر روی خودروهای سنگین متصل، راهدارخانه ها تکمیل و نمک و ماسه برای طرح زمستانی نیز خریداری و انبار شده است.

وی از خرید ماشین آلات برای طرح زمستانی در استان خبرداد و اظهار داشت: ۲ دستگاه ماشین آلات سنگین، چهار دستگاه تجهیزات راهداری و یک دستگاه نیز خودروی سبک خریداری شده است.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان زنجان گفت: علاوه بر اقدامات بیان شده ۲۵ دستگاه از ماشین آلات سنگین و نیمه سنگین راهداری در استان به طور اساسی تعمیر شده است.

به گفته علی اکبری، اداره ماشین آلات نیز بیل مکانیکی، لودر، خط کش آسفالت، جرثقیل ۱۵ تنی، تریلی کمپرسی از هر کدام یک دستگاه را خریداری و به ناوگان راهداری استان اضافه کرده است که در حال حاضر ۲۴ دستگاه ماشین آلات سنگین، ۸۷ دستگاه نیمه سنگین داریم.

وی خاطرنشان کرد: در حال حاضر اکیپ های راهداری برای طرح زمستانی استان که از آخرین روز آبان ماه فعالیت خود را آغاز کرده اند با ۲۵۴ دستگاه انواع ماشین آلات و ۵۵۷ نیرو برای کاربران جاده ای استان زنجان خدمات ارائه می دهند.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان زنجان گفت: محورهای تحت پوشش ۵۰ اکیپ راهداری در ۳۲ راهدارخانه و مجتمع امداد و نجات جاده ای استان پنج هزار و ۸۴۰ کیلومتر راه اصلی، فرعی و روستایی است.

علی اکبری افزود: در طرح زمستانی امسال مجتمع های امداد و نجات پاپایی در شهرستان ایجرود، نیک پی در زنجانرود و انذر در طارم نیز به راهدارخانه های استان زنجان اضافه شده اند و راهداران همراه با تجهیزات مورد نیاز زمستانی در این مکان ها مستقر شده اند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار