رئیس پلیس امنیت اقتصادی پایتخت گفت: یک هزار و ۶۰۰ تن مواد اولیه احتکار شده صنعت پلاستیک به ارزش ۴۵ میلیارد تومان توسط پایگاه جنوب پلیس این استان مکشف شد.
کد خبر: ۹۲۲۱۲۹
تاریخ انتشار: ۱۷ آذر ۱۳۹۹ - ۱۳:۴۲ 07 December 2020

سرهنگ کارآگاه «علی ولی‌پور گودرزی» روز دوشنبه در این باره اظهار داشت: مأموران اعزامی این پلیس در بازدید از انبارها و جایگاه‌های کالای بازرگانی شهرستان ری به انباری درآدرس کهریزک مراجعه کردند که با انبوهی از مواد اولیه پتروشیمی که در صنعت پلاستیک کاربرد دارد مواجه شدند.
وی افزود: از مالک کالا درخواست اسناد و مدارک به همراه بارنامه خودروها شد که وی اعلام کرد تمام بارنامه‌ها توسط مالکان بعد از تخلیه به شرکت‌ها و دفاتر خود آنها منتقل می‌شود.

گودرزی بیان داشت: در ادامه سیستم رایانه‌ای انبار بررسی و مشخصات مالکان کالاها و میزان دقیق کالای دپو شده در انبار به مقدار ۱۶۰۰ تن از آن به‌دست آمد که در بازرسی از دفتر انبار تمام بارنامه‌های خودروهایی که در محل تخلیه کرده‌بودند کشف و به استناد بارنامه‌ها، تمام مواد پتروشیمی موجود در محل می‌بایست در استان‌های آذربایجان غربی، کرمان، مازندران، خراسان رضوی در انبارهایی که در مجاورت کارخانجات تولید پلاستیک و صنعت پلاستیک تخلیه می‌شد.

وی افزود: ارزش اولیه کالای مکشوفه حدود ۴۵۰ میلیارد ریال برآورد شد که با اخذ دستور قضائی محل پلمب گردید و تمام مالکان جهت انجام تحقیقات و سیر مراحل قانونی احضار شدند.

گودرزی از هموطنان خواست: در صورت مشاهده هرگونه احتکار کالا موضوع را از طریق فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ اطلاع دهند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار