مدیرکل بهزیستی استان اردبیل گفت: ارائه ماهانه یک میلیون تومان یاران به این افراد انجام یافته و تمامی افراد زیرپوشش واکس آنفلوآنزا دریافت کرده‌اند تا مبتلا به این ویروس نشوند که در این زمینه نیز تمهیدات لازم به عمل آمده است.
کد خبر: ۹۲۲۱۴۹
تاریخ انتشار: ۱۷ آذر ۱۳۹۹ - ۱۴:۰۵ 07 December 2020

بهزاد ستاری صبح امروز در مصاحبه با خبرنگاران به مناسبت هفته معلولان در اردبیل اظهار داشت: در حال حاضر ارائه خدمات به 38 هزار معلول بهره‌مند از خدمات بهزیستی در استان ادامه دارد و در این زمینه به دلیل داشتن توانایی مقابله با کرونا اقدامات پیشگیرانه را مبنای کار قرار داده‌ایم.

وی با اشاره به این که اجرای این طرح را با شعار ساخت جهانی بهتر پس از کرونا مورد توجه قرار داد‌ه‌ایم بیان کرد: در این زمینه اقداماتی چون مشاوره، آزمایش‌های ژنتیکی و غربالگری در حال انجام است و تمام سعی و تلاش ما برنامه‌ریزی در این زمینه است.

مدیرکل بهزیستی استان اردبیل ادامه داد: غربالگری شنوایی 16 هزار کودک و غربالگری بینایی 75 هزار کودک سال گذشته انجام یافته و 42 مرکز نگهداری سالمندان و معلولان ذهنی و روانی در استان انجام یافته و ارائه خدمات نیز به 970 نفر در مراکز شبانه‌روزی ارائه می‌شود.

ستاری تصریح کرد: ارائه ماهانه یک میلیون تومان یاران به این افراد انجام یافته و تمامی افراد زیرپوشش واکس آنفلوآنزا دریافت کرده‌اند تا مبتلا به این ویروس نشوند که در این زمینه نیز تمهیدات لازم به عمل آمده است تا مشکلی باقی نماند.

وی اظهار کرد: یکی از مشکلاتی که افراد زیرپوشش این سازمان با آن مواجه هستند عدم دارا بودن از مسکن مناسب است که به همین منظور تأمین نیازهای اولیه در این زمینه و مناسب‌سازی ادارات در اردبیل خوشبختانه بیش از میانگین کشوری در اردبیل است و امیدواریم برنامه‌ریزی‌های لازم در این زمینه با روند مناسبی در حال اجرا باشد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار