رئیس دادگاه عمومی بخش موسیان و دشت عباس خبر داد:
رئیس دادگاه عمومی بخش موسیان خبر داد: مردی که خواهرش رادر بخش دشت عباس دهلران به قتل رسانده بود ساعتی بعد از قتل دستگیر شد.
کد خبر: ۹۲۲۲۷۷
تاریخ انتشار: ۱۸ آذر ۱۳۹۹ - ۰۸:۰۵ 08 December 2020

به گزارش تابناک ایلام ؛ عین الله نیازی فر در گفتگو با خبرنگار ما بیان داشت : در پی انتقال پیکر بی جان یک دختر 22ساله از روستای ذلفقار واقع در بخش دشت عباس به درمانگاه شهر موسیان وطی تماس پرسنل درمانگاه با پلیس بلا فاصله به محل مراجعه می کنند.

وی بیان داشت : ماموران کلانتری موسیان بعد از مشاهده پیکر بی جان این خانم به موضوع مشکوک و موضوع را به دستگاه قضا اطلاع می دهند که با دستور قضایی ماموران پلیس آگاهی در محل درمانگاه حاضر شدند.

رئیس دادگاه عمومی بخش موسیان و دشت عباس اظهار داشت : بعد از برسی های فنی وتخصصی پلیس آگاهی در محل و حضور پزشکی قانونی دال بر خفگی بالا فاصله موضوع دستگیری قاتل وقاتلین در دستور کار قرارپلیس آگاهی قرار گرفت.

نیازی فر بیان داشت : خانواده مقتول از نحوه وچگونگی اتفاق اظهار بی اطلاعی کردند.

وی اظهار داشت : در تحقیقات صورت گرفته برادر مقتول به ناچار به بزه ارتکابی خود معترف و پس از تشکیل پرونده راهی زندان و تحقیقات در این راستا در جریان است.

رئیس دادگاه عمومی بخش موسیان و دشت عباس اظهار داشت : در اعتراف اولیه قاتل اختلاف خانوادگی را دلیل قتل عنوان کرده است ./م

برچسب ها: قاتل ، دستگیری ، موسیان ، دهلران
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار