قائدی همچنین از راه‌اندازی فرهنگسرای ویژه «معلولین» برای اولین بار در شیراز خبر داد.
کد خبر: ۹۲۳۱۱۹
تاریخ انتشار: ۲۰ آذر ۱۳۹۹ - ۱۸:۱۳ 10 December 2020

تابناک فارس به نقل از ایسنا:نواب قائدی پنج‌شنبه ۲۰ آذر یک کنفرانس خبری که به صورت ویدئو کنفرانس برگزار شد، گفت: علی‌رغم وجود همه مشکلات در زمان کرونا شهرداری و شورای شهر شیراز تمام توان خود را برای خدمت رسانی هر چه بهتر برای مردم به کار گرفتند.

او با اشاره به شرایط موجود و وجود بیماری کرونا در جهان افزود: در این مدتی که جامعه درگیر ویروس کرونا شده است علی‌رغم موانع، محدودیت‌ها و مشکلاتی که فرا روی همه دستگاه‌های اجرایی و خدماتی است، شهرداری و شورا تمام توان خود را گذاشتند تا در خدمت مردم باشند.

عضو شورای شهر شیراز همچنین ادامه داد: تلاش شهرداری بر این بود که به گونه‌ای خدمات رسانی برای شهروندان انجام شود که دچار مشکل نشوند و بتواند خدمات خود را از طریق شهرداری به نحوی مطلوب داشته باشند.

قائدی با بیان اینکه شرایط محدودیت‌های کرونایی مشکلاتی را به وجود آورده است، اضافه کرد: شرایط سخت اقتصادی، تغییرات نرخ ارز و تغییرات زیادی در حوزه مصالح عمرانی و خدماتی که باید به شهروندان ارائه دهیم باعث شده که شرایط کاری برای شهرداری شیراز سخت شود.اما می‌توان به جرأت گفت که شهرداری شیراز جزو محدود شهرداری‌های است که با همه شرایط سخت اقتصادی پروژه‌های عمرانی کلانی را در برنامه کاری خود داشته و به بهربرداری رسانده است.

او با بیان اینکه پروژه‌هایی افتتاح شده و در ماه‌های آینده پروژه‌های جدید دیگری به بهره برداری خواهد رسید، افزود: پروژه‌های جدید دیگر نیز کلنگ زنی و افتتاح خواهد شد.

رئیس کمسیون عمران، حمل و نقل و ترافیک شورای اسلامی شهر شیراز اظهار کرد:‌ در طی مدت گذشته حدود ۴ میلیون متر مربع روکش آسفالت سطح معابر شهری در فاز یک نهضت آسفالت توسط شهرداری اجرا شده و در فاز دوم هم که شامل کوچه و معابر شهری است اجرایی خواهد شد.

او همچنین به پروژه‌هایی که در طی این مدت به بهره برداری رسیده اشاره کرد و افزود: پروژه تقاطع غیر همسطح "شهیدان یغمور" ، توانسته تا حدودی مشکل شهرک های اطراف کمربندی را حل کند.

قائدی با بیان اینکه شهرک‌های جنوبی به ویژه شهرک هویزه، فرهنگیان، بهاران و رضوان نیازمند ایجاد یک تقاطع غیر هم‌سطح دیگری هستند، که در تعهد راه و شهرسازی است و باید اجرا شود، عنوان کرد: با حل یک سری مشکلات در بعضی از گردش ها کارها این پروژه نیز به اتمام خواهد رسید.

او همچنین از بهره برداری زیر گذر بزرگراه استاد محمد بهمن بیگی در آینده‌ای نزدیک خبر داد و گفت : با بهره برداری از زیر گذر استاد محمد بهمن بیگی تا حدودی مشکل تردد شهروندان حل شده است.

قائدی همچنین از راه‌اندازی فرهنگسرای ویژه «معلولین» برای اولین بار در شیراز خبر داد.

او به موضوع سامانه BMS و TMS که جزو دغدغه‌های مردم است هم اشاره و با بیان اینکه این کار به صورت مشترک توسط کمیسیون هوشمند سازی و کمیسیون حمل و نقل اجرایی می‌شود، گفت: با تغییر مدیریتی حمل و نقل امیدواریم سرعت بیشتری به این طرح دهیم.

قائدی ادامه داد: دوربین‌های طرح LEZ در شیراز نصب شده و پلاک خوانی شکل می‌گیرد و به خاطر کرونا، اجرای طرح متوقف شده و هر زمان وزارت کشور اعلام رسمی داشته باشد، این طرح اجرایی خواهد شد.

او با اشاره به اینکه چهار کیلومتر لوله گذاری از بلوار «محراب» به سمت «سلطان آباد» انجام شده است، اظهار کرد: طرح جمع آوری روان آبها پس از سیل ۹۸ در دستور کار قرار گرفت.

برچسب ها: سنگفرش ، شهرداری ، کرونا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار