حریرچی:
معاون کل وزیر بهداشت گفت: از مردم عاجزانه درخواست می‌کنیم با برگزاری یلدای مجازی زمستانی رو به نزولی را از لحاظ بیماری تجربه کنند.
کد خبر: ۹۲۳۲۴۶
تاریخ انتشار: ۲۱ آذر ۱۳۹۹ - ۱۶:۳۵ 11 December 2020

به گزارش تابناک سمنان ایرج حریرچی معاون کل وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی اظهار داشت: استان اردبیل از لحاظ میزان شیوع و بروز ویروس کرونا نسبت به دوره‌های گذشته خودش رتبه اول در بین استان‌ها از لحاظ شدت درگیری داشت منتها با کار درخشان استان در چند هفته اخیر و اجرای طرح سلیمانی این استان نیز روند نزولی را در پیش گرفته است.

او افزود: اگر چنانچه اصول و شیوه نامه‌های بهداشتی در این استان و سایر نقاط کشور رعایت نشود دستاور‌های بزرگ اخیر خدشه‌دار شده و کرونا دوباره سیر صعودی پیدا می‌کند.

معاون کل وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی با بیان اینکه باید شناسایی و انجام تست را در اولویت قرارداده و به حداکثر برسانیم، افزود: کسانی که تماس نزدیک با افراد مبتلا دارند و مشکوک هستند باید بالاترین میزان قرنطینه را داشته باشند و در راستای مقابله با ویروس منحوس باید جهانی و ملی فکر کنیم و منطقه‌ای عمل‌کنیم.

حریرچی تصریح کرد: با توجه به دستاورد‌های طرح شهید سلیمانی در استان اردبیل امیدواریم اردبیل به‌زودی از وضعیت قرمز خارج شود تا بتوانیم وضعیت معیشت مردم را به شرایط عادی برگردانیم.

او ضمن ابراز نگرانی از برگزاری دورهمی در شب یلدا گفت: از مردم عاجزانه درخواست می‌کنیم با برگزاری یلدای مجازی بتوانیم زمستانی آرام و رو به نزولی را از لحاظ بیماری تجربه کنیم.

لطفا مارا در شبکه های اجتماعی یاری کنید:

اینستاگرام تابناک سمنان
Email: semnantabnak@gmail.com
منبع: تسنیم

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار