تیم هندبال پاس ناجا قم بازی دوم خود را در دور برگشت رقابت‌های لیگ برتر هندبال آقایان به حریف واگذار کرد.
کد خبر: ۹۲۳۳۹۹
تاریخ انتشار: ۲۲ آذر ۱۳۹۹ - ۱۰:۳۴ 12 December 2020
 

به گزارش تابناک قم، تیم هندبال پاس ناجا قم بازی دوم خود را در دور برگشت رقابت‌های لیگ برتر هندبال آقایان به حریف واگذار کرد.

در این بازی که در سالن پوریای ولی دانشگاه آزاد اسلامی شیراز به میزبانی هیئت هندبال استان فارس با عنوان یادواره سردار شهید حسین پور جعفری برگزار شد، تیم پرسپولیس بهبهان در نیمه نخست بازی با نتیجه 18 بر 11 به برتری دست‌یافت.

در نیمه دوم بازی، پاس ناجا قم نخستین گل را به ثمر رساند و آغاز خوبی داشت اما پس از اواسط نیمه دوم، پرسپولیس بهبهان بازی را به دست گرفت و درنهایت این بازی را با نتیجه 41بر 30 بازی به سود خود پایان داد.

بر اساس این گزارش، در یک آنالیز آماری از بازی‌های روز سوم لیگ برتر هندبال مردان می‌توان بازی پرسپولیس بهبهان و ناجا قم را ازنظر عددی دارای بیشترین گل، فرصت‌های ازدست‌رفته، هدف قرار گرفتن تیرک دروازه، بهره‌گیری از وقت استراحت، سرعت، تنش، خطا، کارت زرد، سخت‌ترین داوری، بیشترین گل از نقطه پنالتی و بیشترین گل در کمتر از یک دقیقه دانست.

به گزارش تسنیم، دور برگشت لیگ برتر هندبال مردان کشور از 19 تا 24 آذر در سالن وزشی پوریای ولی دانشگاه آزاد شیراز در حال برگزاری است.

تیم پاس ناجا قم در بازی قبل خود مقابل ذوب‌آهن به‌تساوی رسیده بود، بازی دیگر این تیم ساعت 19 بیست و سوم آذرماه 99 مقابل نفت و گاز گچساران برگزار می‌شود.

منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار