مربی تیم هندبال پاس ناجای قم گفت: با توجه به اینکه با هفت امتیاز هم اکنون در رده سوم گروه اول لیگ برتر هندبال قرار داریم، برای صعود به مرحله بعد محکوم به برد در حداقل ۲ مسابقه از ۳ مسابقه پیش رو هستیم.
کد خبر: ۹۲۳۴۴۸
تاریخ انتشار: ۲۲ آذر ۱۳۹۹ - ۱۳:۱۲ 12 December 2020

به گزار تابناک قم، محسن ولیان با اشاره به آغاز مسابقات مرحله اول دور برگشت مسابقات لیگ برتر هندبال افزود: دور برگشت در دو مرحله برگزار می شود که تیم قم در مرحله اول، ۳ بازی و در محله دوم ۲ بازی دارد.

وی ادامه داد: در مرحله اول دور برگشت این رقابت ها که از ۱۹ آذرماه در سالن پوریای ولی دانشگاه آزاد اسلامی شیراز آغاز شده است، تیم هندبال پاس ناجای قم روز چهارشنبه ۱۹ آذر ماه به مصاف تیم قدرتمند ذوب آهن اصفهان رفت که با وجود اینکه شانس پیروزی نیز داشتیم ولی در نهایت با کسب تساوی ارزشمند موفق به گرفتن یک امتیاز از این تیم شدیم.

وی اظهار داشت: تیم هندبال پاس ناجای قم در روز جمعه ۲۱ آذرماه به مصاف پرسپولیس بهبهان رفت که متاسفانه نتیجه را واگذار کردیم و با توجه به نتایج این دو بازی، سه مسابقه پیش رو برای این تیم بسیار حیاتی است.

ولیان ادامه داد: در آخرین مسابقه مرحله اول دور برگشت لیگ برتر هندبال فردا یکشنبه ۲۳ آذرماه در مقابل تیم نفت و گاز گچساران صف آرایی می کنیم که برای زنده نگهداشتن شانس خود برای صعود به مرحله بعد محکوم به پیروزی در این مسابقه هستیم.

وی افزود: همچنان تیم پاس قم،‌ پس از نیروی زمینی شهید شاملی کازرون و ذوب آهن اصفهان شانس سوم صعود به مرحله بعدی است که لازمه آن کسب حداکثر امتیازهای ممکن در مسابقه های پیش رو است.

وی وضعیت بازیکنان این تیم برای مصاف با تیم نفت و گاز گچساران را خوب ارزیابی کرد و گفت: ورزشکاران این تیم از وضعیت آمادگی خوبی برخوردار هستند و تمام تلاش خود را برای حفظ جایگاه تیم در جدول گروه یک انجام می دهیم.

هم اکنون در گروه اول لیگ برتر هندبال نیروی زمینی شهید شاملی کازرون با ۶ بازی و ۱۲ امتیاز در رده اول، ذوب آهن اصفهان با هفت بازی و ۱۱ امتیاز در رده دوم و پاس قم با هفت بازی و ۷ امتیاز در رده سوم قرار دارد. پرسپولیس بهبان با یک بازی کمتر و چهار امتیاز  در رده چهارم به دنبال تصاحب جایگاه سومی این گروه است که با توجه به فاصله سه امتیازی، همچنان شانس پاس قم برای صعود بیشتر از تیم بهبانی است.

مرحله دوم دور برگشت لیگ برتر هندبال اوایل دی ماه سال جاری برگزار می شود و در این مرحله تیم پاس ناجای قم به مصاف نیروی زمینی شهید شاملی کازرون صدر نشین و ستارگان دشتستان قعر نشین جدول گروه اول می رود.

منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار