مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان قم گفت: با توجه به شرایط کرونا و تعطیلی مراکز فرهنگی و هنری، کارگاه‌های مجازی مراکز فرهنگی و هنری کانون پرورش فکری قم از طریق وب‌سایت این کانون راه‌اندازی شده است.
کد خبر: ۹۲۳۶۷۱
تاریخ انتشار: ۲۳ آذر ۱۳۹۹ - ۱۰:۳۴ 13 December 2020

به گزارش تابناک قم، حامد حجتی با اشاره به اینکه تعطیلی مراکز فرهنگی و هنری در شرایط کرونا ما را برآن کرد تا از اوائل سال جاری پایگاه کانون مجازی را راه‌اندازی کنیم، اظهار کرد: با توجه به استقبال مخاطبین و نیازهای آنان در خصوص برگزاری کارگاه های فرهنگی و هنری، در تازه ترین اقدام پایگاه مجازی را به فضای وب انتقال دادیم.

وی به زمینه های فعالیت در این پایگاه مجازی اشاره کرد و گفت: این فعالیت‌ها شامل آشنایی کودکان و نوجوانان با قرآن و حدیث، کتاب‌خوانی، معرفی کتاب، قصه‌گویی و آشنایی با قصه‌گویی ، نشریه نگاری به صورت کاغذی و الکترونیکی، پخش و بحث با موضوع پویانمایی و نقد فیلم، تمرین نقد و گفتگو، شناخت سرزمین، مفاخر، مشاغل و وقایع است که ثبت نام کنندگان به‌صورت رایگان از آنها بهره‌مند خواهند شد.

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان قم با اشاره به اینکه این کارگاه ها در وب سایت کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان قم به نشانی qom.kpf.ir برگزار می شوند، ابراز کرد: والدین گرامی برای همراهی با کودکان و نوجوانان با عضویت در این تارنما و  تنها با پرداخت ۱۲۰۰۰ تومان می توانند به مدت یکسال از فعالیت‌های عمومی بر خط استفاده کنند.

حجتی در پایان خاطرنشان کرد: با بهبود شرایط کرونا و بازگشایی کانون نیز اعضا می توانند در همین رشته ها به‌صورت حضوری شرکت کرده و از کتابخانه‌های تخصصی کودک و نوجوان نیز استفاده کنند.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار