اخبار و عملکرد حوزه انتظامی مازندران در 27 آذر توسط معاونت اجتماعی فرماندهی نیروی انتظامی مازندران به خبرنگار تابناک از کل استان از غرب تا شرق به شرح زیر به حضور تقدیم می گردد.
کد خبر: ۹۲۵۰۵۱
تاریخ انتشار: ۲۷ آذر ۱۳۹۹ - ۲۳:۲۰ 17 December 2020

به گزارش تابناک مازندران ، اخبار و عملکرد کلی نیروی انتظامی استان مازندران در 27 آذر  ماه سال 1399 به حضور تقدیم می گردد.

بر اساس این گزارش، اخبار کامل نیروی انتظامی مازندران در 27  آذر بشرح زیر است:

معاون وظيفه عمومي فرماندهي انتظامي استان مازندران خبر داد:

باتوجه به عدم ريشه کن شدن بيماري کرونا در سطح کشور و لزوم اتخاذ تدابير متناسب با اين وضعيت، اعزام مشمولان پايه خدمتی دي ماه در يک روز و راس ساعت 6 صبح روز دوشنبه یکم دی ماه 99 در دو نقطه استان و بارعايت کامل دستورالعمل ها و شيوه نامه هاي بهداشتي بشرح ذيل انجام مي پذيرد.

۱. مشمولين ساکن شهرستان هاي (گلوگاه-بهشهر-نکا-مياندورود-ساري-جويبار-سيمرغ-قائمشهر -سوادکوه-بابل-آمل-فريدونکنار-بابلسر) ازپارک شهيدزارع شهرستان ساري واقع درکيلومتر 2 جاده نکا اعزام خواهند شد.

۲. مشمولين ساکن شهرستانهاي(محمودآباد-نور-نوشهر-چالوس-کلاردشت-عباس آباد-تنکابن-رامسر) از مجتمع نفريحي سيترا(پلاژحسيني) شهرستان نوشهر اعزام خواهند شد.

سرهنگ بريماني افزود:

کليه مشموليني که مرکز آموزش آنها داخل استان ثبت شده است مي بايست بصورت انفرادي به مراکز آموزش اعزام شوند و نياز به حضور در محل اعزام استان نمي باشد.

وی همچنین اظهار داشت:

1-حضورخانواده مشمولين در محل اعزام به جهت رعايت شيوه نامه هاي بهداشتي ممنوع است.

2-باعنايت به اينکه مدت آموزش رزم مقدماتي در مراکز آموزش چهار هفته ميباشد بهمراه داشتن مدارک لازم شامل: مدارک تاهل,پدرمتوفي,فرزند نظامي و... درزمان اعزام الزامي مي باشد.

3-همچنين به دليل رعايت شيوه نامه هاي بهداشتي به همراه داشتن ماسک و مواد ضدعفوني کننده ضروري است.


--------------------------------------------


محتکر لوازم و قطعات یدکی خودرو در ساری دستگیر شد

رئیس پلیس امنیت اقتصادی استان مازندران از دستگیری محتکر 8 میلیارد ریالی لوازم و قطعات یدکی خودرو در ساری خبر داد .

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری، سرهنگ محمد محمدپور در تشریح این خبر، گفت: در پی کسب خبری مبنی بر احتکار انواع لوازم و قطعات یدکی خودرو توسط فردی در شهرستان ساری، موضوع در دستور کار کارآگاهان این پلیس قرار گرفت.

رئیس پلیس امنیت اقتصادی استان مازندران، تصریح کرد: ماموران با انجام اقدامات اطلاعاتی و بررسی های همه جانبه متهم را شناسایی و پس از هماهنگی با مرجع قضائی و همکاری کارشناسان اداره صمت از واحد صنفی وی بازدید کردند.

سرهنگ محمدپور، از کشف مقادیر قابل توجهی لوازم و قطعات یدکی خودرو به ارزشی بالغ بر 8 میلیارد ریال در بازرسی از واحد صنفی متهم خبر داد و خاطرنشان کرد: متهم پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی و واحد صنفی وی پلمب شد.

وی هدف از احتکار و قاچاق کالا را ضربه به اقتصاد کشور، منفعت طلبی و سوء استفاده از نیازمندی های عمومی جامعه برشمرد و در خاتمه از مردم خواست: در صورت شناسایی محتکران و عاملان ایجاد ناامنی جامعه، مراتب را به مراجع قضائی و انتظامی اطلاع دهند.


--------------------------------------------


خودروی پراید با یک تن چوب قاچاق در نکا توقیف شد

فرمانده انتظامي شهرستان نکا از توقیف یک خودروی سواری پراید با یک تن چوب جنگلي قاچاق، در اين شهرستان خبر داد.

سرهنگ "قاسم عزیزی" در گفت وگو با خبرنگار پايگاه خبري پليس، گفت: در پي کسب خبري مبني بر تردد یک خودروی سواری پراید حامل چوب جنگلی در محورهای جنگلی شهرستان، موضوع در دستور کار ماموران این فرماندهی قرار گرفت .

فرمانده انتظامي شهرستان نکا، افزود:ماموران اداره مبارزه با کالای قاچاق پلیس آگاهی با هماهنگي قضايي، خودروی مورد نظر را متوقف و در بازرسي از آن یک تن چوب جنگلي قاچاق کشف کردند .

سرهنگ "عزیزی" تصريح کرد : راننده خودرو به مرجع قضائي معرفي و چوب هاي قاچاق کشف شده به اداره منابع طبيعي شهرستان تحويل شد .

فرمانده انتظامي شهرستان درخاتمه با اشاره به پيامدهاي ناشي از قطع بي رويه درختان و قاچاق فراورده هاي جنگلي از مردم خواست : براي جلوگيري از سودجویي هاي افراد فرصت طلب در صورت شناسائي افرادي که اقدام به قاچاق فراورده هاي جنگلي و منابع طبيعي مي کنند مراتب را به مرکز فوريتهاي پليسي 110 اطلاع دهند .


--------------------------------------------


دستگیری قاچاقچی موادمخدر در بابل

فرمانده انتظامی شهرستان بابل از کشف 3 کیلوگرم موادمخدر از یک عامل افیونی در این شهرستان خبر داد .

سرهنگ "سیدمحسن جعفری" در گفت و گو با خبرنگار پايگاه خبري پليس، گفت: در پي کسب خبری مبني بر توزیع مواد مخدر توسط عاملی افیونی در شهرستان بابل، موضوع در دستور کار ماموران پلیس مبارزه با موادمخدر قرار گرفت.

فرمانده انتظامی شهرستان بابل، افزود: ماموران پس از انجام تحقيقات پلیسی و بررسي های ميداني، متهم را شناسایی کردند.

سرهنگ جعفری، تصريح کرد: پس از هماهنگی با مرجع قضائي، ماموران در عملیاتی ضربتی این قاچاقچی مواد مخدر را دستگیر و در بازرسی از منزل وی 3 کیلوگرم تریاک کشف کردند.

وی با بيان این که متهم پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شد، گفت: مواد مخدر ريشه بسياري از معضلات و آسيب هاي اجتماعي بشمار مي رود كه لازم است خانواده ها در اين زمينه كنترل بيشتري بر فرزندان خود داشته باشند .

فرمانده انتظامی بابل در خاتمه از شهروندان خواست: برای مقابله با عاملان افیونی و برهم زنندگان نظم و امنیت عمومی با پلیس همکاری کرده و در صورت برخورد با هرگونه ناهنجاری اجتماعی مراتب را به مرکز فوریت های پلیسی 110 اعلام دارند .


--------------------------------------------


انهدام باند سرقت در چالوس

جانشین انتظامي شهرستان چالوس از دستگيري باند سرقت حرفه اي منزل و ساخاتمان های نیمه کاره با 15 فقره سرقت در این شهرستان خبر داد.

به گزارش خبرنگار پايگاه خبري پليس سرهنگ"حمید عابدی نیا" ، در تشریح این خبر گفت :در پی وقوع چندین فقره سرقت از منازل و ساختمان های نیمه کاره در چالوس، مووضع در دستور کار پلیس آگاهی قرار گرفت.

وی افزود: ماموران اداراه مبارزه با سرقت پلیس آگاهی با انجام اقدامات اطلاعاتی موفق به شناسایی و دستگیری سارقی سابقه دار در این ارتباط شدند .

جانشین انتظامی شهرستان چالوس، تصریح کرد: متهم در تحقیقات پلیسی به سرقت منزل و ساختمان های نیمه کاره با همدستی 2 نفر دیگر از همدستان خود، اعتراف کرد.

سرهنگ عابدی نیا در ادامه از دستگیری همدستان متهم و 3 خریدار اموال سرقتی در ادامه این عملیات نیز خبر داد و اظهار داشت: متهمان در بازجویی به عمل آمده به 15 فقره سرقت در این شهرستان اعتراف کردند.

وی با اشاره به کشف مقادیر قابل توجهی اموال سرقتی در این عملیات، بیان داشت: متهمان با قرار قانونی مناسب روانه زندان شدند .

جانشین انتظامی شهرستان قائم شهر در خاتمه به شهروندان توصیه کرد: با رعايت تدابير پيشگيرانه و مسائل ايمني در صورت مشاهده هرگونه مورد مشکوک در محدوده محل سکونت خود مراتب را به پلیس 110 اطلاع دهند.


--------------------------------------------


کشف31 فقره سرقت در محمودآباد

فرمانده انتظامی شهرستان محمودآباد از دستگیری 5 سارق با 31 فقره سرقت در این شهرستان خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری پلیس، سرهنگ "محمودحسین زاده " با اعلام این خبر، اظهار داشت: در پي وقوع چندين فقره سرقت از منازل و ساختمان های نیمه کاره در سطح شهرستان محمودآباد، موضوع در دستور کار ماموران انتظامی این فرماندهی قرار گرفت.

فرمانده انتظامی شهرستان محمودآباد، افزود: با انجام تحقیقات پلیسی و بررسی های همه جانبه، ماموران پلیس آگاهی و کلانتری این شهرستان موفق به شناسایی 5 سارق حرفه ای در این شهرستان شدند.

سرهنگ حسین زاده، خاطرنشان کرد: پس از هماهنگی های قضائی، ماموران در عملیاتی ضربتی متهمان را دستگیر کردند.

حسین زاده از کشف 15 میلیارد ریالی اموال سرقتی از مخفیگاه متهمان خبر داد و اظهار داشت: متهمان در بازجویی های به عمل آمده در مجموع به 31 فقره سرقت در این شهرستان اعتراف کردند.

وی از تحویل اموال سرقتی به مالباختگان در ادامه رسیدگی به پرونده متهمان خبر داد و گفت: این افراد پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شدند.

فرمانده انتظامی محمودآباد در خاتمه با اشاره به این که رعایت مسائل امنیتی، هشدارهای انتظامی و استفاده از تجهیزات ایمنی مناسب از مهمترین عوامل پیشگیری از سرقت به شمار می روند، از شهروندان خواست: درصورت مشاهده هرگونه موارد مشکوک مراتب را در اسرع وقت به مرکز فوریت های پلیسی 110 اعلام دارند.


--------------------------------------------


پلمب 25 واحد صنفی متخلف در گلوگاه

جانشین انتظامی شهرستان گلوگاه از پلمپ 25 واحد صنفی متخلف در این شهرستان خبر داد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری پلیس،اسماعیل حسن زاده در تشریح جزئیات این خبر گفت: در راستاي طرح ساماندهي واحدهای متخلف، وبه منظور پیشگیری از تخلفات صنفی و پیشگیری از بیماری کرونا, طرح کنترل و نظارت بر

واحدهای صنفی در دستورکار ماموران اداره نظارت بر اماكن عمومي قرارگرفت.

جانشین انتظامی شهرستان گلوگاه تصریح کرد: در اجرای این طرح پس از هماهنگی های قضائی، با حضور کلیه متصدیان دخیل در این طرح از قبیل اتاق اصناف، اداره صمت، بهداشت و فرمانداری از کلیه واحدهای صنفی این شهرستان بازدید شد .

سرهنگ حسن زاده، افزود: در این طرح بیش از یک هزار و 521 واحد صنفی این شهرستان بازدید که به بیش از 786 واحد صنفی تذکر داده شد و 25 واحدصنفی نیز بعلت عدم رعایت پروتکل های بهداشتی ومصوبات ستادکرونا پلمپ شدند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار