مدیر منطقه یک شهرداری بندرعباس از کاشت حدود ۲۰۰ هزار گل فصلی در محدوده منطقه یک خبر داد.
کد خبر: ۹۲۵۰۶۴
تاریخ انتشار: ۲۷ آذر ۱۳۹۹ - ۲۳:۵۲ 17 December 2020

مهدی رنجبری با اعلام اینکه فصل پاییز و زمستان بهترین شرایط برای کشت گل های فصلی در بندرعباس را داراست، افزود: شهرداری منطقه یک نیز با توجه به این شرایط تا پایان سال بیش از ۲۰۰ هزار گل فصلی خواهد کاشت.

او کاشت گلهای فصلی در جهت زیباسازی شهر و استفاده بیشتر شهروندان از فضاهای ایجاد شده را از برنامه‌های مهم شهرداری برشمرد و گفت: با توجه به شرایط آب و هوایی، این گلها تا پایان اردیبهشت سال آینده زینت‌بخش شهر خواهند بود.

مدیر منطقه یک شهرداری یادآور شد: این گل ها در فضاهای سبز، معابر و فضاهایی که باعث زیبایی شهر می‌شوند کاشته خواهد شد و انتظار می‌رود شهروندان نیز در نگهداری این گلها، شهرداری را همچون سال‌های گذشته همراهی کنند.

رنجبری گلهای اطلسی، آهار، جعفری، شب بو، شمعدانی، کلم زینتی، استئوس پرموم، همیشه بهار و گازانیا را از مهم ترین گلهایی نام برد که تا پایان سال کاشته خواهند شد و افزود: سایر گلهای فصلی نیز به تناسب نیاز و مدت ماندگاری در فضای سبز شهری کاشته خواهد شد.

وی نقش فضای سبز و گلهای فصلی را در شادابی و نشاط شهروندان نقشی انکار ناپذیر برشمرد و خاطرنشان کرد: برای ایجاد فضاهای مناسب و تاثیرگذار بر رفتار و خلق و خوی شهروندان از هیچ کوششی دریغ نخواهیم کرد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار