سهل انگاری و هزینه سازی !
یکی از اهالی روستا می گوید : حتی آقای فرماندار هم از این پروژه سرکشی نکرد چرا که اگر خود شخصا آن را بررسی میدانی می کرد مطمئنا اجازه نمی داد 500 متر جاده روستایی چسبیده به شهر محل کارش اینگونه رها شود !
کد خبر: ۹۲۵۱۹۰
تاریخ انتشار: ۲۹ آذر ۱۳۹۹ - ۰۷:۵۱ 19 December 2020

2 کیلومتر جاده شاخصی برای سنجش نظارت فرماندار دنا و نماینده مجلس !

تابناک کهگیلویه و بویراحمد ، گاهی ضعف نظارت که منجر به ازدست رفتن زمان مناسب برای به سرانجام رسیدن یک پروژه می شود ، عمده مشکلات در سطح استان محسوب می شود چرا که وقتی یک پروژه به سهل انگاری و بی تدبیری رسید نهایتا هزینه های اضافی در خود پروژه و نارضایتی مردمی را در پی دارد.

کم نیستند پروژه هایی که بر اثر بی تدبیری و عدم توجه به زمان ، نهایتا به سرانجام های نامعلوم رسیده اند ! به عنوان مثال پروژه آسفالت 500 متر جاده روستایی چسبیده به توریستی ترین شهر جنوب کشور یعنی سیسخت از جمله این نمونه پروژه ها است که در پی سهل انگاری و یا هر دلیل دیگر به فصل بارش رسید و سرانجام آن در هاله ای از ابهام مانده است!

500 متر جاده‌ی روستای اقبال آبادسی سخت که زیرسازی شده و آماده آسفالت ریزی بود اینقدر تعلل به خود دید تا نهایتا به بارش ها رسید و مشخص نیست سرانجام آن چه خواهد شد!

به گفته یکی از اهالی این روستا این جاده روستایی با جاده اصلی حدود 500 متر فاصله دارد که عملیات زیرسازی آن به پایان رسید اما آنقدر در آسفالت کردن آن تعلل شد که به بارش ها خورد و احتمالا زیرسازی آن نیاز به بازسازی مجدد خواهد داشت !

وی می گوید : نه سال است که این جاده خاکی مانده است و پیمانکار دوماه پیش آمد و اقدام به زیرسازی کرد و رفت و هنوز هم برای آسفالت آن اقدامی نکرده است و بعید است در این فصل بارش ها اقدامی صورت گیرد !

وی همچنین از فرماندار شهرستان دنا گلایه داشت و می گفت : حتی آقای فرماندار هم از این پروژه سرکشی نکرد چرا که اگر خود شخصا آن را بررسی میدانی می کرد مطمئنا اجازه نمی داد 500 متر جاده روستایی چسبیده به شهر محل کارش اینگونه رها شود !

این اهالی روستا می گوید : متاسفانه نماینده مردم در مجلس و یا حتی یکی از مشاورین یا دفتر وی هم هیچگونه نظارت و یا پیگیری از وضعیت این جاده نکردند !

وی همچنین می گوید که مسئولیت اصلی این جاده با راهداری است اما راهداری هم پیگیری و نظارتی بر پروژه نداشته است تا جایی که هم اکنون و در این فصل بارش مشکلات اهالی روستا با جاده نیمه کاره رها شده دو چندان می شود!

به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد ، متاسفانه به نظر می رسد برخی مدیران یا اینکه کمترین اهمیتی برای مردم حوزه مدیریت خود قائل نیستند ، یا اینکه در تعیین اولویت ها ناتوانند و یا به هر دلیل دیگر همواره خروجی عملکرد آن ها هزینه سازی برای کلیت نظام است و گرنه به سرانجام رساندن برخی از این دست پروژه ها به گونه ای نیست که تا این اندازه ناکارامدی را در پی داشته باشد !

از همه مهمتر نماینده مردم شهرستان بویراحمد ، دنا و مارگون در مجلس شورای اسلامی چرا نباید یک تیم جوان و دلسوز در منطقه داشته باشد که گزارشات مشکلات جهت انعکاس به مدیران در راستای وظیفه نظارتی نمایندگی را انجام دهد؟!

در پایان تابناک کهگیلویه و بویراحمد به عنوان رسانه که وظیفه پیگیری مطالبات مردمی را دارد از فرماندار دنا و نماینده مردم در مجلس یا مشاوران وی می خواهد که ابتدائا به روستای اقبال آباد سیسخت سرکشی نموده و پیگیر این مشکل مردم روستا شوند و نهایتا اگر نیاز به توضیح جهت افکار عمومی بود ، این رسانه آمادگی انتشار توضیحات مسئولین مرتبط را دارد!

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار