معاون راهداری و حمل و نقل جاده ای استان ایلام ؛
معاون راهداری و حمل و نقل جاده ای استان ایلام گفت: سال گذشته بالغ بر ۱۵۰ میلیارد تومان برای عملیات راهداری در طول شبکه راه‌های استان شامل سه هزار و ۲۰۰ کیلومتر هزینه شده است.
کد خبر: ۹۲۵۲۳۹
تاریخ انتشار: ۲۹ آذر ۱۳۹۹ - ۱۰:۲۲ 19 December 2020

به گزارش تابناک ایلام، محمدرضا رضایی عنوان کرد: فعالیت‌های ایمن سازی محورهای منتهی به مرز مهران هر ساله انجام می‌شود و در سال جاری نیز اقدامات بسیار خوبی در این راستا صورت گرفته است.

رضایی با اشاره به اینکه تاکنون بیش از ۴۵۰ کیلومتر از راه‌های مهم استان از جمله مسیرهای منتهی به مرز مهران لکه گیری شده است، گفت: بیش از ۲۰۰ کیلومتر از مسیرهای ارتباطی نیز روکش آسفالت و دو هزار و ۵۰۰ کیلومتر از مسیرهای ارتباطی استان خط کشی شده است.

معاون راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان ایلام عنوان کرد: جداسازی مسیرهای چهارخطه منتهی به مرز مهران، نصب تابلو، روشنایی در این مسیرها و…از دیگر اقدامات راهداری برای ایمن سازی محورهای اربعین و منتهی به مرز مهران در استان بوده است.

وی افزود: حذف نقاط حادثه خیز در محورهای منتهی به مرز مهران دیگر اولویت‌ها و برنامه‌های اداره کل راهداری است.

وی با اشاره به اینکه تکمیل چهارخطه کردن محور ایلام برای اربعین سال آینده جزو اولویت‌های استان است، گفت: تکمیل این مسیر در سه قطعه در حال انجام است.

رضایی بیان کرد: در قالب طرح ابرار (ساخت راه‌های اولویت دار در روستاهای کشور) ۳۸ کیلومتر راه راه‌های روستایی در قالب هفت پروژه به استان ایلام ابلاغ شده است./ع

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار