فرماندار بدره گفت،: پروژه احداث کانال‌های کشاورزی شهرستان بدره از محل اعتبارات سیل، دهه‌فجر امسال به بهره‌برداری می‌رسد.
کد خبر: ۹۲۵۸۹۲
تاریخ انتشار: ۰۲ دی ۱۳۹۹ - ۱۰:۴۰ 22 December 2020

 به گزارش تابناک ایلام؛یونس آزادی اظهار داشت: ساخت سیل‌بند و آسفالت معابر روستاهای ابهر، گچ‌کوبان، آب چشمه و شهرک ولیعصر شهرستان بدره نیز در دهه‌فجر به بهره‌برداری می‌رسد.

وی یادآور شد: اجرای طرح هادی روستای گله‌دار و آسفالت جاده روستای پشت ارشت نیز حداکثر تا پایان سال به بهره‌برداری می‌رسد. 

فرماندار بدره به طرح های هفته دولت سال جاری در این شهرستان اشاره کرد و افزود: ۲۳ طرح عمرانی و اقتصادی در هفته دولت در این شهرستان کلنگ‌زنی و افتتاح شد.

آزادی اضافه کرد: ۱۸ طرح عمرانی و اقتصادی هفته دولت در شهرستان بدره به بهره‌داری رسید و تنها پنج طرح کلنگ‌زنی شد که تعداد زیاد طرح‌های افتتاح شده نشانگر این است که هدف ما تزریق بودجه برای تکمیل طرح‌های نیمه‌تمام شهرستان است.

وی به تشریح پروژه‌های افتتاح شده هفته دولت در شهرستان بدره پرداخت و افزود: اتمام گازرسانی به شهرستان بدره و معرفی به عنوان سومین شهرستان سبز استان از نظر پوشش گازرسانی، احداث چندین سیل‌بند در سراسر شهرستان و ساخت چندین اقامتگاه گردشگری بخشی از طرح‌هایی بود که در این شهرستان به بهره‌برداری رسید.

فرماندار بدره با بیان اینکه بسیاری از اصناف شهرستان به دلیل شرایط کرونا مدت‌های زیادی تعطیل بودند، تاکید کرد: چرخ توسعه با وجود تمامی مشکلات همچنان در این شهرستان درحال حرکت است.

آزادی به زمان ارتقای بدره از بخش به شهرستان اشاره کرد و افزود: بدره  در سال ۹۲ با تصویب هیات دولت از بخش  به شهرستان ارتقا یافت که پس از ارتقا تاکنون اقدامات بسیار خوبی در شهرستان به سرانجام رسیده است.

وی با بیان اینکه جلسات فشرده  و متعددی با محوریت هم‌اندیشی و اجماع نظر بین مردم و مسوولان با بزرگان، معتمدین، جوانان و ورزشکاران شهرستان برگزار شده است، افزود: نتیجه اصلی این نشست‌ها این بود که فعالیت‌های سطح شهرستان بدره با تعارض آرا مردم مواجه نشود.

فرماندار بدره اظهار داشت: برای توسعه همه‌جانبه و پایدار بدره  باید از همه پتانسیل‌ها و ظرفیت‌های منطقه برای رونق اقتصادی و پیشبرد اهداف و همچنین در راستای منافع عمومی مردم این شهرستان استفاده شود. /ع

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار