مدیرکل تبلیغات اسلامی استان سمنان:
مدیرکل تبلیغات اسلامی استان سمنان ضمن گرامی داشت روز پرستار، گفت: مبلغان سطح استان مجاهدت های مدافعان سلامت به خصوص پرستاران را اطلاع‌رسانی کنند.
کد خبر: ۹۲۶۰۳۵
تاریخ انتشار: ۰۱ دی ۱۳۹۹ - ۱۹:۵۶ 21 December 2020
 
خدمات پرستاران اطلاع‌رسانی شود/ نقش روحانیان در ترویج فرهنگ جهادی

 

به گزارش تابناک سمنان حجت‌الاسلام علی شکری عصر دوشنبه در مراسم تقدیر ویژه روز پرستار و مدافعان سلامت و پرستاران با حضور گروه‌های جهادی و روحانیون شهرستان شاهرود به میزبانی بیمارستان خاتم الانبیا (ص) این شهر، با بیان اینکه مبلغان دینی و فعالان فرهنگی و همچنین روحانیون مجاهدت‌های پرستاران را باید تبیین کنند، افزود: پرستاران در خط نخست مبارزه و مجاهده برای مقابله با بیماری کرونا هستند.

وی با بیان اینکه فداکاری یکی از مهمترین ارکان فعالیت پرستاران است، ابراز کرد: این فداکاری اگر نبود آمار جان باختگان بیماران کرونا در استان سمنان از حد کنونی نیز افزون می‌شد لذا باید در نظر داشت که پرستاران و پزشکان به مثابه خط مقدم مبارزه با کرونا قدر و منزلت ویژه‌ای دارند.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان سمنان بر ضرورت ترویج فرهنگ قدردانی تاکید کرد و گفت: کار پرستاران و کادر درمانی با مجاهدانی که در خط نبرد حاضر هستند تفاوتی ندارد و این موضوع مهمی است که باید به اطلاع مردم برسد.

شکری با بیان اینکه فضای مجازی بهترین ظرفیت برای ترویج فرهنگی قدردانی است، تاکید کرد: قدردانی از کادر درمانی، فعالان کرونا، گروه‌های جهادی اعم از طلاب و روحانیون و… که با عزمی فولادین به مقابله با کرونا پرداختند، اصلی مهم است.

وی با بیان اینکه مردم ایران اسلامی همواره قدردان هستند، گفت: باید روحیه قدردانی را بین نسل جوان جامعه که دوران دفاع مقدس را ندیده‌اند ترویج شود زیرا شرایط امروز در اوج تحریم‌های ظالمانه غرب شرایطی را مشابه دهه ۶۰ برای ما پدید آورده است.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان سمنان با بیان اینکه غرب و استکبار جهانی به سرکردگی آمریکا مردم ما را در بدترین شرایط و تنگناها قرار داده‌اند، گفت: مذاکره با کسی که نمی‌گذارد مردم سلامت شأن را به دست بیاورند مضر است.

شکری پرستاران را فداکاران عرصه سلامتی مردم دانست و تصریح کرد: باید خدمات این قشر در کنار تلاش‌های تمام کادر درمانی برای مردم منعکس شود تا بتوانیم شاهد ترویج فرهنگ قدردانی در جامعه باشیم.

لطفا مارا در شبکه های اجتماعی یاری کنید:

اینستاگرام تابناک سمنان
Email: semnantabnak@gmail.com
منبع: مهر

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار