بمناسبت روز پرستار انجام گرفت:
مسئول روابط عمومی نیروگاه شهید مفتح به مناسبت روز پرستار با رئیس و پرستاران بیمارستان سینا شهر همدان دیدار کرد.
کد خبر: ۹۲۶۱۲۴
تاریخ انتشار: ۰۲ دی ۱۳۹۹ - ۱۹:۴۷ 22 December 2020
مسئول روابط عمومی نیروگاه شهید مفتح به مناسبت روز پرستار با رئیس و پرستاران بیمارستان سینا شهر همدان دیدار کرد.

به گزارش تابناک همدان به نقل از  روابط عمومی شرکت مدیریت تولید برق شهید مفتح، همزمان با میلاد فرخنده حضرت زینب (س) و روز پرستار هاشم رازقی مسئول روابط عمومی نیروگاه شهید مفتح با حضور در بیمارستان سینا شهر همدان این روز را به پرستاران و کادر درمانی تبریک گفت.

وی ضمن دیدار و گفتگو با دکتر مهیار معتقد رئیس بیمارستان سینا از تلاش‌های شبانه روزی کادر درمانی قدرددانی کرد و لوح تقدیر با امضای عبدالمجیددیناروند مدیر عامل نیروگاه را به ریاست این بیمارستان اهداء کرد.

مسئول روابط عمومی نیروگاه سپس در جمع پرستان بیمارستان حاضر شد و از مجاهدت‌های ارزشمند کادر درمانی و پرستاران این مجموعه در ایام شیوع بیماری کرونا تقدیر کرد.

وی گفت: کارکنان نیروگاه قدردان ایثار و فداکاری شما پرستاران گرانقدر هستند و افتخارشان این است که با تولید برق پایدار در کنار کادر درمانی کشور ایستاده اند و در این مسیر تمام تلاش خود را به کار خواهند گرفت.

رازقی با اشاره به ارزش مادی و معنوی فعالیت پرستاران افزود:باید این روز مبارک را به تمامی ملت ایران و به خصوص قشر پرستاران تبریک گفت چراکه کار پرستاری یکی از سخت‌ترین شغل‌ها است که انجام آن بدون عشق و فداکاری میسر نیست.

وی در پایان با اهداء گل این روز را به جامعه پرستاران تبریک گفت.
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار