حجت‌الاسلام بلک:
مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان اصفهان گفت: اوقاف اصفهان در نظر دارد برای اولویت بندی نیات واقفان از نظریات کارشناسان سازمان بهزیستی استفاده کند.
کد خبر: ۹۲۶۲۸۶
تاریخ انتشار: ۰۲ دی ۱۳۹۹ - ۲۰:۴۳ 22 December 2020

حجت الاسلام محمد حسین بلک در دیدار با مدیرکل بهزیستی استان اصفهان ضمن تبریک روز پرستار و قدردانی از همکاری اداره کل بهزیستی با اداره اوقاف استان اصفهان اظهار داشت: همواره در راستای تعامل با همه نهادها در اهداف مشترک برای ارائه خدمات بهتر به مردم گام برداشته‌ایم و این مسیر را ادامه خواهیم داد.
وی با بیان اینکه شرایط فعلی کشور به گونه‌ای است همه نهادها دچار فراز و نشیب و تنگنا هستند، ادامه داد: اما می‌توان با هم افزایی و تعامل مشکلات را به خوبی برطرف کرد.
مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان اصفهان با بیان بخش عمده‌ای از فعالیت‌های اداره اوقاف به افرادی که تحت پوشش بهزیستی قرار دارند، برمی‌گردد، ابراز داشت: در این راستا زمینه‌های همکاری زیادی وجود دارد که از آن جمله می‌توان به آشنایی با نیازهای روز برای اولویت بندی نیات واقفان اشاره کرد و برای این امر می‌توان از نظریات کارشناسان بهزیستی نیز استفاده کرد.
وی گفت: واقفان نیات خوبی دارند اما چنانچه با نیازهای در اولویت آشنا شوند، می‌توانند با وقف مال خود تاثیرگذاری بهتری را داشته باشند.
حجت‌الاسلام بلک با بیان اینکه محیط هایی برای کارهای مرتبط با بهزیستی در استان اصفهان وقف شده است، ادامه داد: در این زمینه می‌توان پروژه های عمرانی را به صورت مشارکتی با بهزیستی در دستور کار قرار داد.
وی با بیان اینکه راه‌اندازی مراکز برای درمان بیماران خاص با همکاری بهزیستی و اوقاف امکان پذیر است، ابراز داشت: در این زمینه برای بیماران پروانه‌ای نامه‌ای را از دادستان اصفهان دریافت کردم که درخواست کمک برای بیماران پروانه‌ای داشتند اما طی سه ماه اخیر هنوز موفق به دریافت بانک اطلاعاتی از این بیماران نشدیم.
مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان اصفهان با بیان اینکه در مجموعه اوقاف می‌توان برای برخی از افراد نیازمند مسکن تامین کرد، اضافه کرد: البته در این زمینه ظرفیت زیادی را نداریم اما در نظر داریم از آنجه موجود است بهره برداری شود.
وی اضافه کرد: در نگاه اوقاف خانواد‌ه‌های تحت پوشش کمیته امداد و بهزیستی نیازمندانی هستند که باید به آنها توجه بیشتری داشت و برای حل مشکلات آنها گام برداریم.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار