رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت ایوان گفت: با هرگونه گرانفروشی، کم فروشی، احتکار و مصادیق آن از سوی واحدهای صنفی متخلف در شهرستان برخورد می شود.
کد خبر: ۹۲۶۴۶۰
تاریخ انتشار: ۰۴ دی ۱۳۹۹ - ۱۲:۳۰ 24 December 2020

 به گزارش تابناک ایلام ،آقابابایی گفت : تشدید نظارت بر بازار فرصتی برای اصناف و بازاریان بوده چرا که ممکن است با افرادی رو به رو شویم که از فضای حاکم بر اصناف و بازار سوء استفاده کنند.

وی اظهار کرد:به منظور جلوگیری از سوءاستفاده عده ای از شرایط موجود در بازار به کمک اصناف باید همه واحدهای صنفی ضوابط قانونی، درج قیمت بر روی کالا و برخورد تعزیراتی را رعایت و نسبت به این موضع حساس باشند.

بابایی  اضافه کرد:نظارت بر بازار و واحدهای صنفی شهرستان در قالب گشت های مشترک با هدف نظارت بر عملکرد واحدهای صنفی ارائه دهنده  ادامه دارد.

وی تاکید کرد: بمنظور کنترل بازار و جلوگیری از افزایش قیمت ها 2 گروه 2 نفره مشترک اداره صنعت، معدن و تجارت و اتاق اصناف در قالب بازرسی و نظارت در سطح شهرستان در 2 نوبت صبح و عصر برای نظارت بر عملکرد واحدهای صنفی و غیر صنفی فعالیت می کنند.

وی از شهروندان خواست هرگونه شکایت و گزارش خود را در ارتباط با تخلف واحدهای صنفی از طریق تماس با شماره تلفن گویای 124 ستاد خبری سازمان صنعت، معدن و تجارت اطلاع دهند تا در کمترین زمان مورد رسیدگی قرار گیرد./ع

 

 

 

 

ایلام بیدار

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار