هوشنگ بازوند خبر داد:
استاندار کرمانشاه گفت:تاریخ افراد اثرگذار را به نسل‌های بعد معرفی می‌کند، مطمئن باشید تاریخ از فداکاری و ایثار پرستاران تشکر خواهد کرد. تشکر تاریخ تا ابد ماندگار می ماند و از پرستاران امروز به عنوان قهرمان یاد خواهد شد.
کد خبر: ۹۲۶۴۹۵
تاریخ انتشار: ۰۳ دی ۱۳۹۹ - ۱۵:۳۰ 23 December 2020

به گزارش خبرنگار تابناک کرمانشاه  هوشنگ بازوند در مراسم تجلیل از پرستاران گفت: پرستاران در این ایام از جان خودشان مایه گذاشتند و تمام زحمات بیماران بر دوش آنها بود.

وی خاطر نشان کرد: ایثارگری پرستاران از آنها نماد و الگو ساخته به گونه ای که در این مدت سردار حاج قاسم سلیمانی نماد شهادت و مقاومت در جهان اسلام بوده و پرستاران نیز نماد ایثار در جامعه بوده اند.

استاندار کرمانشاه افزود: طی دستورالعملی از همه شهرداران استان خواهیم خواست تا در هر شهر یک خیابان یا میدان به نام پرستار نامگذاری شود.

بازوند تاکید کرد: وقتی پرستاران با اقدام عملی خودشان مردم را به رعایت پروتکل های بهداشتی ترغیب می کنند اثرگذارتر از توصیه های مسوولان است و از اوایل اسفند ۹۸ تاکنون روز پرستار بوده چرا که هر روز مردم شاهد ایثار پرستاران بوده اند.

وی تصریح کرد: نمایش نمودار وضعیت کرونای استان در ستاد ملی کرونا با حضور رییس جمهور و فاصله معنادار تعداد مبتلایان با تعداد فوتی ها در استان نشان از زحمات کادر درمان و پرستاران بود که خود تجلیلی از خدمات آنها در حضور رییس جمهور بود.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار