در مراسمی که روز گذشته به مناسبت تجلیل از پرستاران نمونه و قدردانی از زحمات شبانه‌روزی کادر درمان در بیمارستان ارتش برگزار شد، شهرداری منطقه چهار همدان از ۱۰ پرستار نمونه این بیمارستان تقدیر کرد.
کد خبر: ۹۲۶۶۲۱
تاریخ انتشار: ۰۴ دی ۱۳۹۹ - ۱۵:۴۹ 24 December 2020
در مراسمی که روز گذشته به مناسبت تجلیل از پرستاران نمونه و قدردانی از زحمات شبانه‌روزی کادر درمان در بیمارستان ارتش برگزار شد، شهرداری منطقه چهار همدان از ۱۰ پرستار نمونه این بیمارستان تقدیر کرد.

به گزارش تابناک همدان به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه چهار، دکتر قاسمی رئیس بیمارستان ارتش، ضمن خیرمقدم به میهمانان، این روز را به همه پرستاران تبریک گفت و تاکید کرد: پرستاران همواره با گذشت از جان خود در کنار بیماران خواهند بود و لحظه‌ای از سعی و تلاش برای بهبود سلامتی جامعه دست نخواهند کشید.

مسئول عقیدتی سیاسی بیمارستان ارتش نیز ضمن تبریک میلاد حضرت زینب کبری (س)، روز پرستار را به همه تلاشگران حوزه سلامت تبریک گفت و از حضور صمیمی مدیر منطقه چهار شهرداری همدان در جمع کادر درمان بیمارستان ارتش تشکر کرد.

حجت الاسلام شهبازی گفت: طبق فرمایشات مقام معظم رهبری، هر چقدر هم که پزشک ماهر و حاذق باشد تا زمانی که پرستار خوب در کنار وی نباشد پروسه درمان به خوبی پیش نخواهد رفت و وجود یک پرستار دلسوز و از جان گذشته لازم است تا بیمار را به نقطه امن سلامتی برساند.

وی گفت: در این مدت که جامعه درگیر بیماری کرونا است، کادر درمان و مخصوصا پرستاران با اینکه در چند قدمی بیماری بودند، عاشقانه و صادقانه قدم پیش گذاشته و جان خود را در طبق اخلاص گذاشتند و از انسانیت دفاع کردند.

مسئول عقیدتی سیاسی بیمارستان ارتش ضمن تقدیر از زحمات شبانه‌روزی پرستاران در زمان درگیری با بیماری کرونا، تاکید کرد: مطمئنا خداوند هم در دنیا و هم در آخرت به عالی‌ترین شکل آن را جبران خواهد کرد.

مدیر منطقه چهار شهرداری همدان نیز در ادامه این مراسم ضمن تبریک ولادت حضرت زینب (س) و روز پرستار، گفت: از ایثار و تلاش دلسوزانه و بی‌دریغ این عزیزان تشکر می‌کنم و تعهدی که پرستاران در این شرایط سخت و خطرآفرین بیماری کرونا از خود نشان دادند را ارج می‌نهم.

مجید یوسفی‌نوید، جان‌نثاری پرستاران و کادر درمان را در این اوضاع بد بیماری و اقتصادی قابل تامل و تحسین دانست و گفت: این عزیزان با حضور خود در کنار بیماران، امیدواری بزرگی به مردم دادند و این فداکاری همیشه در یاد و ذهن مردم ماندگار خواهد شد و از خداوند بزرگ می‌خواهم با سلامتی کامل در کنار خانواده روزگار خوشی را بگذرانند.

گفتنی است در پایان این مراسم مدیر منطقه چهار همدان با اهدای هدیه و لوح تقدیر از ۱۰ پرستار نمونه و فداکار بیمارستان ارتش تقدیر کرد.
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار