شهردار کرمانشاه خبر داد.
‍ شهردار کرمانشاه گفت:ااین پروژه تاکنون ۸۷ درصد پیشرفت فیزیکی داشته و تا پایان سال به بهره برداری می‌رسد.
کد خبر: ۹۲۸۵۳۹
تاریخ انتشار: ۱۱ دی ۱۳۹۹ - ۱۳:۵۹ 31 December 2020

به گزارش خبرنگار تابناک کرمانشاه،  سعید طلوعی صبح امروز در حاشیه بازدید استاندار کرمانشاه از پروژه تقاطع غیرهمسطح شهید سلیمانی در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: شروع ساخت این تقاطع اوایل سال ۹۷ بود که به دلیل معارضات تاسیساتی و ملکی عملیات اجرایی آن عملا از اواخر سال ۹۷ شروع شد.


وی افزود: برآورد اعتبار اولیه این پروژه ۶۰ میلیارد تومان بود که به دلیل نوسانات قیمت مواد و مصالح موارد نیاز، هزینه نهایی ساخت این تقاطع به حدود ۱۲۰ میلیارد تومان افزایش خواهد یافت.

شهردار کرمانشاه ویژگی بارز این پروژه را نبود مشکلات مالی و اعتباری دانست و تاکید کرد: علیرغم مشکلات مالی شهرداری‌ها که موجب توقف و یا کندی سرعت اجرای بسیاری از پروژه‌های عمرانی شهری در کشور شده است، اما خوشبختانه عملیات اجرایی تقاطع غیرهمسطح شهید سلیمانی با سرعت در حال انجام است.

طلوعی با بیان اینکه تا پایان سال جاری شاهد افتتاح کامل تقاطع غیر همسطح شهید سردار سلیمانی خواهیم بود، افزود: فاز اول این پروژه که به صورت مسیر همسطح شرق به غرب و بالعکس است، در فروردین ماه امسال افتتاح شد.

وی ادامه داد: مسیر روگذر شرق به جنوب و بالعکس تا دهه مبارک فجر امسال آماده بهره برداری خواهد شد، اما به دلیل سرما امکان آسفالت شدن این مسیر مقدور نیست.

طلوعی، بیماری کرونا و برودت هوا را عامل تاخیر در زمان بهره برداری کامل از تقاطع غیر همسطح شهید سردار سلیمانی دانست و تصریح کرد: عملیات اجرایی هر مسیر از این تقاطع به پایان برسد، سریعاً برای کاهش بار ترافیکی، سرعت بخشی تردد منطقه و رفاه حال شهروندان مورد بهره برداری قرار می‌گیرد.

شهردار کرمانشاه به جزئیات پروژه تقاطع غیرهمسطح شهید سلیمانی اشاره کرد و گفت: این تقاطع دارای سه سطح شامل؛ مسیر شمال به جنوب و بالعکس به صورت زیرگذر، مسیر شرق به غرب و بالعکس به صورت همسطح و مسیر‌های گردشی شرق به جنوب و غرب به شمال به صورت روگذر است.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار