رئیس اداره صمت آبدانان؛
رئیس اداره صنعت معدن و تجارت شهرستان آبدانان از اجرای طرح نظارت بر موجودی انبار های کالا در آبدانان خبر داد.
کد خبر: ۹۲۸۸۹۴
تاریخ انتشار: ۱۳ دی ۱۳۹۹ - ۱۴:۰۰ 02 January 2021

به گزارش تابناک ایلام ؛ تیمور هاشمی در گفت گو با خبر نگار ما اظهار داشت  : طرح نظارت بر موجودی انبار های کالا در شهرستان آبدانان در راستای کنترل بازار و جلو گیری از احتکار و اختفای کالا انجام می شود.

رئیس اداره صمت شهرستان آبدانان گفت: علاوه بر نظارت بر موجودی کالا در انبار ها بازرسان به نحوه ی ورود و خروج کالا در انبارها وهمچنین عرضه ی آن در بازار نظارت و موارد احتمالی تخلف را به مبادی قانونی گزارش می کنند.

وی الزامه مراکز نگهداری کالا در انبار ها به ثبت موجودی خود در سامانه جامع انبارها اشاره کرد وگفت :صاحبان کالا در ثبت موجودی کالای خود در سامانه جامع انبارها ملزم و عدم ثبت تخلف و جرم محسوب می شود .

هاشمی درادامه بر نظارت به قیمت ها نصب بر چسب قیمت و همچنین رعایت حقوق شهروندان را از دیگر اهداف طرح نظارت بر موجودی انبار کالاها در آبدانان عنوان کرد و گفت:نظارت بر بازار آبدانان مستمر و بدون وقفه و با رصد روزانه تیم های عملیاتی با حضور میدانی بازرسان واعضای کارگروه ستاد تنظیم بازار انجام می شود و از مردم فهیم شهرستان آبدانان انتطار می رود تادر تحقق این مهم ما را یاری کند.

وی به افرادی: اصناف مستمر به صورت روزانه توسط بازرستان رصد می شود و گران فروشی،احتکار و مخفی کردن کالا به انگیزه افزایش قیمت ها برخورد خواهد شد و متخلفان به شدت مورد پیگرد قانونی قرار می گیرند./م

برچسب ها: کالا ، انبار ، آبدانان ، نظارت ، صمت
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار