در دیدار با رییس فدراسیدن دوومیدانی عنوان شد؛
استاندار آذربایجان غربی گفت: با استعدادیابی که باید انجام گیرد چهره های جدید می توانند در کنار قهرمانان فعلی نسبت به کسب افتخارآفرینی های جهانی برای کشور اقدام نمایند.
کد خبر: ۹۲۹۲۵۱
تاریخ انتشار: ۱۴ دی ۱۳۹۹ - ۱۹:۳۳ 03 January 2021

به گزارش تابناک آذربایجان غربی؛ محمدمهدی شهریاری در دیدار با رئیس فدراسیون دو و میدانی با تاکید بر اینکه شناسایی استعدادهای جدید باید بطور جدی پیگیری شود افزود: سهم بالای رشته دو و میدانی از مدال های جهانی و المپیک و نیز توانمندیهای استانی ایجاب می کند نگاه ویژه ای به آذربایجان غربی بویژه در رشته های پرتابی صورت گیرد.

وی گفت: علیرغم اینکه استان استعدادهای خوبی دارد اما به دلیل نبود نگاه عادلانه، استان از ظرفیت مهم پیست تارتان محروم است.

استاندار آذربایجان غربی با اعلام حمایت از این رشته مادر ادامه داد: وزارت ورزش و جوانان باید عادلانه تر نسبت به توزیع امکانات اقدام نماید.

شهریاری خاطرنشان کرد: در صورتی که دانش روز با حمایت های استانی و ملی ترکیب شود بطور قطع استعدادهای خوب دیگری در رشته های پرتابی و سایر بخش ها در استان شکوفا می شود.

رئیس فدراسیون دو و میدانی نیز در این دیدار از اختصاص یک مربی خارجی برای استان خبر داد و گفت: با توجه به در پیش بودن مسابقات آسیایی نوجوانان و جوانان مربی لهستانی که سابقه پرورش قهرمانان جهانی را دارد در این استان مشغول بکار می شود.

هاشم صیامی افزود: با استعدادیابی که انجام بگیرد می توان برخی چهره های نوجوان و جوان استان را به مسابقات آسیایی اعزام کرد.

وی گفت: به زودی بخشی از تجهیزات خریداری شده دو و میدانی به آذربایجان غربی اختصاص می یابد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار