نوبخت خبر داد :
تابناک ـ معاون رئیس‌ جمهور و رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور از اجرا و بهره‌برداری ۴۳ پروژه شاخص با اعتباری بالغ بر هزار و ۳۰۰ میلیارد تومان تا پایان دوره فعالیت دولت دوازدهم در استان هرمزگان خبر داد.
کد خبر: ۹۲۹۵۸۱
تاریخ انتشار: ۱۵ دی ۱۳۹۹ - ۱۹:۱۸ 04 January 2021

به گزارش خبرنگار تابناک، محمد باقر نوبخت در آئین آغاز عملیات احداث سه هزار واحد مسکونی روستایی برای اقشار محروم در استان هرمزگان که در شهرستان بشاگرد برگزار شد، عنوان کرد: 43 پروژه شاخص با اعتباری بالغ بر هزار و 300 میلیارد تومان طی شش ماه آینده و تا پایان دوره فعالیت دولت دوازدهم در استان هرمزگان اجرایی و به بهره‌برداری می‌رسد.


وی ادامه داد: سهم شهرستان بشاگرد از این پروژه‌ها، 6 پروژه ویژه با اعتباری بالغ بر 300 میلیارد تومان است که پروژه‌هایی از جمله احداث سد، مجتمع آبرسانی، مدرسه شبانه روزی، درمانگاه و ایجاد محل اقامت برای حضور کادر درمانی از جمله آنها محسوب می‌شود.

معاون رئیس‌ جمهور و رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور افزود: همچنین در حوزه راهسازی اقدامات بزرگی در شهرستان بشاگرد در حال انجام است و طی ماه‌های آینده 112 کیلومتر راه آسفالت در این شهرستان به بهره‌برداری می‌رسد که موجب برقراری راه مواصلاتی مناسب از بشاگرد به استان‌های کرمان و سیستان و بلوچستان و همچنین دیگر مناطق هرمزگان خواهد شد.

نوبخت تصریح کرد: در پروژه احداث سه هزار واحد مسکونی روستایی برای اقشار محروم در استان هرمزگان نیز اولویت ویژه‌ای برای شرق هرمزگان و به خصوص شهرستان بشاگرد در نظر گرفته شده و افراد تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی(ره) و بهزیستی نیز سهمیه خاصی در این واحدهای مسکونی دارند.

وی گفت: همچنین در طرح تامین جهیزیه نوعروسان برای استان هرمزگان، سهمیه مناسبی برای شهرستان بشاگرد در نظر خواهیم گرفت.

معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور خاطرنشان کرد: با توجه به درخواست هایی که در این سفر مطرح شد، 15 میلیارد تومان از محل صندوق ضمانت برای ضمانت پرداخت تسهیلات اشتغالزایی در شهرستان بشاگرد تخصیص می‌یابد.

منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار