تشکیل ۲۵۰ فقره پرونده تخلف در گرمسار؛
به گزارش تابناک سمنان: زهرا پازوکی سرپرست اداره صمت گرمسار ضمن بیان اینکه در سه ماه گذشته در راستای اجرای طرح‌های نظارتی در بازار عرضه محصولات یک هزار و ۸۲۳ مورد بازرسی از واحد‌های صنفی شهرستان بازرسی‌شده است، اظهار داشت: در طی این مدت ۲۵۰ فقره پرونده تخلف ثبت‌شده است.
کد خبر: ۹۳۰۱۱۹
تاریخ انتشار: ۱۷ دی ۱۳۹۹ - ۱۳:۰۷ 06 January 2021
استفاده از ظرفیت اتاق های اصناف و اتحادیه ها در بازرسی ها - خبرگزاری بازار  - سایت خبری بازار
 
سرپرست اداره صمت گرمسار بابیان اینکه ارزش ریالی این پرونده‌ها یک میلیارد و ۱۸۰ میلیون ریال است، افزود: در این مدت ۱۴۸ مورد گزارش و شکایت مردمی از طریق سامانه تلفنی این سازمان ثبت‌شده است.
وی گران‌فروشی، کم‌فروشی، عدم درج قیمت، قاچاق کالا، عدم صدور برگ خرید و ... را از مهم‌ترین عناوین تخلفات ثبت‌شده در این بازرسی‌ها برشمرد و گفت: پرونده متخلفان به تعزیرات حکومتی برای صدور رأی ارسال‌شده است.
زهرا پازوکی با تأکید بر اینکه بیشترین آمار گزارش‌ها دریافتی در این حوزه به ترتیب مربوط به گران‌فروشی، تقلب در کسب و احتکار است، اضافه کرد: تاکنون ۱۸۲ مورد شکایت مردمی از سوی بازرسان سازمان صمت موردبررسی قرارگرفته است.
زهرا پازوکی با تأکید بر اینکه عموم مردم می‌توانند در کنترل و بازرسی از واحد‌های صنفی مشارکت کنند، خاطرنشان کرد: در صورت مشاهده هرگونه تخلف مراتب را به سامانه ۱۲۴ ستاد خبری این سازمان گزارش کنند.
رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت گرمسار در پایان گفت: نصب برچسب قیمت و فروش اقلام باقیمت مصوب در دستور کار صنوف و به‌ویژه فروشگاه‌های زنجیره‌ای قرار گیرد.
لطفا مارا در شبکه های اجتماعی یاری کنید:
اینستاگرام تابناک سمنان
Email: semnantabnak@gmail.com

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار