شبکه و تاسیسات توزیع برق پلیس راه در مسیر جاده فرعی روستای ابر در بخش بسطام اصلاح و بهینه‌سازی شد.
کد خبر: ۹۳۰۲۰۲
تاریخ انتشار: ۱۷ دی ۱۳۹۹ - ۱۷:۲۴ 06 January 2021

به گزارش تابناک سمنان به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان سیدحمیدرضا موسوی مدیر امور برق بسطام گفت: تعویض ۹۰ عدد مقره و میله مقره گوگردی، جابجایی ۲ اصله پایه برق در مجاورت راه و قـالب بنـدی تیـر فرسوده، روکـش دار کردن ارتبـاطات سیمی یک دسـت کات اوت و یک دستگـاه  برای پیشگیـری از اتصالی، از جمله اقـداماتی است که در این طـرح جهـادی- ضربتی اجرا  شد.

او با بیان اینکه ۶ گروه عملیاتی از بسطام، دامغان، شاهرود و میامی و با به کارگیری ۳۴ تن از نیرو‌های متخصص این طرح به انجام رسید، افزود: در این رزمایش از ۱۲ دستگاه خودروی عملیاتی و سنگین استفاده شد.

موسوی افزود: افزایش قابلیت اطمینان شبکه، کاهش خاموشی‌های ناخواسته ناشی از برخورد پرنده با شبکه برق دار، رفـع کانـون خطـر با جـابجـایی پایـه ها، ارتقـای کیفیـت بـرق تحـویلی به مشتـرکان و افـزایش رضـایت مندی مشترکان، از اهداف این برنامه  است.

  ۲۲۴ طرح برق رسانی با هزینه ۳۹ میلیارد و ۹۱۳ میلیون ریال در آبان ماه اجرا شد.

مدیر امور برق بسطام با اشاره به اینکه تمامی اقدامات طی پنج ساعت کاری اجرایی شد، افزود: چنانچه امور یاد شده در حالت عادی انجام می‌شد، بیش از چهار روز کاری زمان نیاز داشت که این مهم با بسیج نیروی انسانی و تجمیع امکانات، ظرف کوتاه‌ترین زمان ممکن، انجام شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار