با هدف تجلیل از دستگاه‌های اجرایی و کارمندان برتر
بیست و سومین جشنواره شهید رجایی استان اصفهان با هدف تجلیل از دستگاه‌های اجرایی و کارمندان برتر در عرصه خدمت‌رسانی به ویژه در بحران کرونا برگزار شد.
کد خبر: ۹۳۰۲۸۱
تاریخ انتشار: ۱۷ دی ۱۳۹۹ - ۲۳:۱۸ 06 January 2021

رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان با بیان اینکه همه ساله جشنواره شهید رجایی همزمان با هفته دولت و روز کارمند برگزار می‌شد گفت: به دلیل شرایط کرونایی امسال، برگزاری این جشنواره به تعویق افتاد.
نعمت الله اکبری، با بیان اینکه در این دوره از جشنواره از هشت گروه برتر تجلیل شد افزود: در جشنواره امسال در گروه توسعه و زیرساخت شرکت توزیع برق اصفهان و آب و فاضلاب کاشان، در گروه آموزشی، پژوهشی و فرهنگی ادارات کل آموزش و پرورش استان، فنی و حرفه‌ای استان و ورزش و جوانان استان، در گروه سلامت و رفاه اجتماعی اداره کل بهزیستی استان، مدیریت درمان تامین اجتماعی و اداره کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان و در گروه تولیدی و خدماتی اداره کل امور مالیاتی استان، امور عشایر استان و اداره کل استاندارد استان و در گروه عمومی و قضایی هم اداره کل امور اقتصادی و دارایی، ثبت احوال استان و اداره کل حفاظت محیط زیست استان، شرکت آب و فاضلاب استان و اداره کل صنعت معدن و تجارت استان حائز رتبه‌های برتر شناخته شدند.
وی افزود: دستگاه‌های برتر در مقابله با کرونا و حفاظت از سلامت مردم هم دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی و درمانی اصفهان و کاشان با توجه به شاخص‌های تعیین شده برتر شناخته شدند.
رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان گفت: از فرمانداری های استان اصفهان نیز فرمانداری‌های شاهین شهر و میمه، فلاورجان و گلپایگان از برترین ها شناخته شدند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار