فرمانده سپاه امیرالمومنین(ع) ایلام:
فرمانده سپاه امیرالمومنین (ع) ایلام گفت: سردار سلیمانی معمار و طراح شکست های پی در پی آمریکا و اسرائیل و حامیان آنها در سطح منطقه و بین الملل بود.
کد خبر: ۹۳۰۳۲۸
تاریخ انتشار: ۱۸ دی ۱۳۹۹ - ۱۱:۲۰ 07 January 2021

 به گزارشتابناک ایلام، سردار جمال شاکرمی اظهار داشت: سردار سلیمانی هیمنه پوشالی آمریکا را در چشم جهانیان شکست و آنها را خوار و زبون ساخت.
وی افزود: آمریکا سودای سیطره بر کل دنیا و ایجاد یک دهکده جهانی طبق میل و برنامه ها و اهداف خود داشت که با پیروزی انقلاب اسلامی و شکل گیری و مخالفت ایران با اهداف و سیاست های آمریکا، این رژیم استکباری در راه دستیابی به اهداف استثماری و استکباری خود با مانعی بزرگ مواجه شد.
شاکرمی یادآور شد: آمریکا که توان مقابله مستقیم با ایران را نداشت، به جنگ های نیابتی در منطقه روی آورد و داعش و سایر گروهک های تکفیری که مولود سرویس های جاسوسی آمریکا و اسرائیل بودند تا با اشغال کشورهای عراق، سوریه و افغانستان به ایران راه یابند و این گروهک های تروریستی را بعد از آموزش های لازم راهی منطقه خاورمیانه کردند تا به مصاف ایران و پایگاه های انقلاب اسلامی در منطقه بپردازند.
وی تاکید کرد: داعش برای پذیرفته شدن از سوی مردم مسلمان منطقه از ساختارها و مبانی اسلامی استفاده کرد و بعد از تثبیت در عراق و سوریه خوی واقعی و وحشی گری خود را آشکار ساخت و به کشتارهای بیرحمانه و نابودی یا چپاول صنایع زیرساختی و منابع نفتی و گازی عراق و به ویژه سوریه اقدام کرد.
 وی گفت: داعش یک حکومت دارای ساختار و تشکیلات را ایجاد کرد و علاوه بر کشورهای خاورمیانه سایر نقاط دنیا حتی خود آمریکا و اروپا که حامیان مالی و تجهیزاتی آنها بودند نیز از اقدامات تروریستی این گروهک ها در امان نبودند.
وی اضافه کرد: اما شهید سلیمانی با تدابیر خاص خود موفق به جلب همراهی روسیه که از جانب چچنی های عضو داعش در معرض آسیب قرار گرفته بود، شد و با سازمان دهی نیروهای عراق و سوریه از طیف ها و اقوام و مذاهب مختلف به مصاف داعش و حامیان عربی و غربی آنها رفت و طبق وعده صادقی که پیشتر داده بود، نابودی و اضمحلال و پایان حکومت داعش را رقم زد.

شاکرمی با بیان اینکه سردار سلیمانی به تنهایی یک ملت بود، اظهار داشت: شهید سلیمانی همواره دغدغه رفاه و امنیت مردم در هر بلادی از جهان اسلام یا دیگر کشورهای ستمدیده را داشت و با نابودی داعش مردم جهان در اقصی نقاط را نجات داد. 

وی در خصوص برگزاری نمایشگاه پوستر و عکس هنرمندان استان ایلام هم یادآور شد: زبان گویا و زیبای هنر ماندگارتر از هر چیزی است و هنرمندان ایلامی با خلق این آثار گوشه ای از دین خود را به شهید سلیمانی ادا کردند./ع

 

 

 

 

ایرنا

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار