فرماندار شهرستان دهلران گفت : باتوجه به اینکه در سالهای آینده شهر دهلران با مشکل آب شرب مواجه خواهد شد لذا مسئولان مرتبط باید از الان برای حل این مشکل چاره اندیشی کنند.
کد خبر: ۹۳۰۴۸۹
تاریخ انتشار: ۱۸ دی ۱۳۹۹ - ۱۸:۴۳ 07 January 2021

به گزارش تابناک ایلام.؛مجید عسگری در نشست برسی مشکلات آب شرب روستا ها شهرستان که با حضور نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی و جمعی از مدیران برگزار شد گفت : در سالهای آتی  آ ب شرب شهر دهلران با مشکل مواجه خواهد شد لذا باید تامین آب شرب شهر از طریق سد دویرج با تصفیه خانه و آب شیرین کن مورد توجه قرار بگیرد.  

وی گفت:اگر شرایط و تصفیه خانه در سد دویرج فراهم نشود با توجه به سرچشمه های گوراب و آب شیرین در آن منطقه  می شود از طریق ایجاد سد نیز آب شرب مورد نیاز شهر دهلران را تامین کرد و باید مسئولان مرتبط از الان برنامه ریزی وچاه اندیشی کنند.

فرماندار دهلران بیان داشت : دولت در روستا ها خدمات خوبی ارائه کرده است ولی با توجه به مشکلات شبکه آب شرب داخل برخی روستاها بخش های مرکزی وموسیان و دشت عباس نیازمند اعتبار هستند .

فرماندار دهلران خدمات دولت در بحث آب شرب و گازرسانی به روستاها را کم نظیر دانست و گفت: مسئولان و خادمان مردم در دولت بی شک از همه ظرفیت ها و امکانات برای رفع مشکلات مردم بهره می گیرند./م

 
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار