شهردار دهلران گفت: روزانه روزانه 32 تن زباله در سطح شهر دهلران جمع آوري مي شود
کد خبر: ۹۳۰۸۴۹
تاریخ انتشار: ۲۰ دی ۱۳۹۹ - ۱۲:۵۸ 09 January 2021

به گزارش تابناک ایلام ؛ عیسی رضایی در گفتگو با خبرنگار ما اظهار داشت : روزانه 32 تن زباله در سطح شهر دهلران جمع آوری می شود که از این میزان حدود 40 درصد زباله خشک است که تاکنون سازکار مناسبی برای طرح تفکیک زباله در این شهر صورت نگرفته است.

وی اظهار داشت : باتوجه به اینکه روز به روز سطح زندگی مردم و فرهنگ هزینه و مصرف رو به رشد است به دنبال آن تولید زباله خانگی و پسماند به موازات آن بیشتر می شود.

شهردار دهلران افزود : طرح تفکيک زباله تر و خشک از مبدا يکي از اصلي ترين حلقه هاي زنجير بازيافت و بهره برداري از زباله در شهرستان دهلران است.

وی با اشاره به اینکه طرح تفكیك زباله ها در مبدا از راهكارهای مهم برای صرفه جویی در هزینه های جمع آوری زباله است ؛ بیان داشت : چندین متقاضی طرح تفکیک زباله در شهرستان طرح و ایده های خود را ارائه دادند که در حال برسی درخواست های آنها هستیم.

شهردار دهلران عنوان کرد : كاهش انواع آلودگی های زیست محیطی، كاهش خطرهای ناشی از بازیافت غیر اصولی و دستیابی به مواد اولیه پاك و كم هزینه از فواید طرح تفكیك زباله ها در مبدا است.

شهردار دهلران گفت: ما به دنبال این هستیم که بتوانیم در کنار تفکیک زباله بر روی مساله کاهش تولید زباله نیز که موضوع بسیار مهمی است کار فرهنگی کنیم تا شاهد کاهش تولید زباله در سطح شهر باشیم./م

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار