مرکز نیکوکاری تخصصی «سرپناه۳» در ارومیه آغاز به کار کرد.
کد خبر: ۹۳۰۹۷۴
تاریخ انتشار: ۲۰ دی ۱۳۹۹ - ۲۱:۲۷ 09 January 2021

شکری مدیرعامل موسسه نیکوکاری سرپناه ۳ در گفتگو با تابناک آذربایجان غربی گفت: این مرکز نیکوکاری زیر نظر کمیته امداد امام خمینی (ره) آذربایجان غربی از مهر ماه امسال به صورت اختصاصی در زمینه کمک به تأمین مسکن نیازمندان در شهر ارومیه فعالیت خود را آغاز کرده است.

وی، به فعالیت مراکز نیکوکاری اشاره کرد و گفت: تأسیس این مراکز در پی فرمایشات مقام معظم رهبری مبنی بر مردمی شدن هر چه بیشتر خدمات کمیته امداد و استفاده بیشتر از توان و مشارکت قشر نیکوکار در دستگیری از نیازمندان صورت گرفته است.

وی با تاکیید بر لزوم واهمیت مشارکت خیرین در امر ساخت مسکن محرومان اظهار داشت : گره گشایی نیاز امروز جامعه ما است و گشودن گره از کار افراد درمانده و قشر ضعیف و نیازمند بهترین خدمتی است که افراد نیکوکار و توانمند می‌توانند انجام دهند.

شکری افزود: راه اندازی مراکز نیکوکاری از بهترین فعالیت‌های کمیته امداد است.

وی به فعالیت مرکز نیکوکاری سرپناه اشاره کرد و گفت: راه اندازی این مرکز تخصصی که قرار است در حیطه مسکن محرومان فعالیت کند نوید بخش برطرف شدن بخشی از مشکلات مسکن نیازمندان فاقد مسکن در ارومیه است.

قائم مقام مرکز نیکوکاری سرپناه ۳ ارومیه هم گفت: تجربیات راه اندازی مراکز نیکوکاری نشان داده است که مردمی شدن دستگیری از نیازمندان و ارتباط موثر با خیرین توانسته است بسیاری از مشکلات قشر نیازمند جامعه را برطرف کند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار