معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار آذربایجان غربی: با اشاره به اهمیت جلوگیری از ساخت و ساز‌های غیر مجاز در استان گفت: فرمانداران روند ساخت و ساز‌ها در مناطق شهری و روستایی را رصد کنند.
کد خبر: ۹۳۱۲۴۳
تاریخ انتشار: ۲۱ دی ۱۳۹۹ - ۲۰:۰۶ 10 January 2021

به گزارش تابناک آذربایجان غربی ، آیدین رحمانی رضائیه روز یکشنبه در ششمین جلسه ویژه برخورد با تخلفات ساخت و ساز استان با اشاره به مسائل و مشکلات قضایی و مدیریت شهری در ساخت و ساز‌های غیر مجاز در مناطق شهری و روستایی گفت: دستگاه‌های اجرایی استان و دخیل در حوزه ساخت و ساز حساسیت ویژه‌ای در این زمینه و برخورد با متخلفان داشته باشند.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار آذربایجان غربی، از دستگاه‌های متولی امر ساخت و ساز خواست تا برای جلوگیری از ساخت و ساز‌های غیر مجاز برنامه مدون داشته باشند.

وی از فرمانداران نیز خواست تا بصورت جدی با برگزاری جلسات کارگروه برخورد با تخلفات ساخت و ساز، فعالیت‌های ساخت و ساز در مناطق شهری و روستایی را مورد رصد قرار دهند.

آیدین رحمانی رضائیه یکی از مهمترین مشکلات و چالش‌های پیش روی کشاورزی کشور را تجاوز و تصرف اراضی ملی و کشاورزی عنوان کرد و گفت: متاسفانه آذربایجان غربی نیز مستثنی از این امر نیست ودر این رابطه امسال ۴۱۲ مورد احکام قلع و قم صادر و برای ۲ هزار و ۶۱۴ نفر از متصرفان نیز پرونده قضایی تشکیل شده است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار